© 2024 Auto.ro
General Motors a anuntat ca noul Buick Regal GS, care este versiunea americana a lui Opel Insignia OPC, nu va primi motorul bi-turbo V6 de 2,8 litri si 325 CP al modelului european, ci un propulsor cu 4 cilindri de 2,0 litri care produce 255 de "cai".
Regal GS foloseste o versiune modificata a motorului turbo de 2,0 litri si 220 de cai-putere care se va regasi sub capota varfului de gama Regal CXL care va fi lansat in vara acestui an. Unitatea montata pe versiunea de performanta a lui Regal este supraalimentata cu o turbina si produce 255 CP si 400 Nm de cuplu si va fi conectata la o transmisie manuala cu sase rapoarte si nu la una automata asa cum este cazul variantei CXL.
Asemenea fratelui european, si Regal GS primeste tractiune integrala si va fi echipat cu un diferential spate electronic cu alunecare limitata. Exprimat in cifre, cel mai puternic Buick va sprinta de la 0-100 km/h in mai putin de 6 secunde, adica tot cam cat are nevoie si Insignia OPC, care atinge "suta" in 5,8 secunde.
Modelul american beneficiaza de suspensie independenta pentru toate rotile, o directie revizuita, sistem de franare de provenienta Brembo cu discuri ventilate perforate de 355x32 mm, patru pistoane si etriere din aluminiu de mare rezistenta. In plus, sasiul cu tehnologia IDCS (Interactive Drive Control System) patentat de Opel, care ii permite soferului sa aleaga dintre cele trei moduri de operare - Normal, Sport si GS - este oferit standard.
Pe langa toate acestea, Buick Regal GS primeste un kit aerodinamic, un set de jante de 20 de inch, iar la interior scaune frontale sport Recaro si volan plat in partea inferioara imprumutat de pe Insignia OPC.