© 2024 Auto.ro
Buick a primit un sef nou - Brian Sweeney – director de marketing si vanzari. Sweeney a intrat in functie de aproape doua saptamani.
Sweeny, in varsta de42 de ani, a admis ca cea mai mare provocare va fi imbunatatirea performantei Buick, iar scopul sau cheie este de a atrage cumparatori mai tineri pentru marca.
Media de varsta a unui cumparator de automobile noi din SUA este de 52 de ani, dar pentru un Buick, media este de 70. Pentru a schimba aceasta tendinta, Sweeney incearca sa schimbe perceptia pe care majoritatea cumparatorilor de vehicule noi le au despre Buick.
Modele Buick noi, precum europeanul LaCrosse, au inceput sa arate deja cateva rezultate. Mai mult de o treime din cumparatorii de LaCrosse au varsta de 55 de ani sau chiar mai putin. Modelul urmator care va fi pus la incercare este noul Regal. In plus, Buick planuieste sa creasca performantele si dinamica vehiculelor Buick si sa adauge mai multa tehnologie.
Buick incearca de asemenea noi tehnici de promovare, cum ar fi pozitionarea in fata magazinelor de cafea, prezenta la targuri de arta si festivaluri de vin pentru a atrage cumparatori tineri, precum si noi tipuri de cumparatori.