© 2024 Auto.ro
Buick este una dintre marcile “vechiului GM” care se poate considera fericita, in conditiile in care a fost trecuta pe lista activelor ce vor fi transferate in patrimoniul noului GM.
Totusi, pentru fanii marcii – a se citi yankei visand la motoare V8 de sute de cai putere –, iata o veste mai putin buna: in viitor, masinile Buick vor fi la fel de mari ca cele europene si vor fi echipate, in majoritate, cu motoare cu patru cilindri.
Nici gama de modele nu va fi foarte bogata: maximum 4-5 automobile vor concura pe cele mai in voga segmente de piata, trei dintre ele – printre care si sedanul de clasa medie LaCrosse (foto) – urmand a forma grosul vanzarilor.
Lui i se vor alatura traditionalul model full-size Lucerne (care va fi inlocuit in 2010 de o noua generatie, construita, se pare, pe platforma tehnica a viitorului Chevrolet Impala) si crossover-ul Enclave (la randul sau, programat pentru un update in 2011), dar si inca doua sedanuri: Regal si Century.
Primul va fi, cel mai probabil, o versiune “americana” a lui Opel Insignia, ce se va pozitiona in gama sub LaCrosse; de partea cealalta, Century va avea doua variante de caroserie – sedan si MPV – si va raspunde nevoilor consumatorilor de modele compacte.
Mai precis, sedanul va fi bazat pe noul Chevrolet Cruze/Volt si va oferi, pe langa obisnuitele motoare cu patru cilindri, mai mult spatiu decat rivali precum Toyota Corolla sau Honda Civic. In plus, incepand cu 2011, el va propune si o propulsie hibrida Voltec, similara cu cea de pe Chevy Volt.
In sfarsit, monovolumul va imparti platforma tehnica cu Chevrolet Orlando, o masina a carei productie de serie a fost confirmata pentru 2011.