rss

DS5, asul din maneca Citroen la Frankfurt

  1. 14/09/2011
  2. Categoria: Citroën
  3. Tags: C3, Citroen, DS4, DS5

Citroen a adus in premiera europeana la Salonul Auto de la Frankfurt cel mai nou membru al gamei premium DS, noul DS5. Pentru a intregi spectacolul, francezii mizeaza pe noile DS3 si DS4, vehiculul electric C-Zero si conceptul Tubik, o reinterpretare a celebrului Type H.

Crossoverul liniei DS beneficiaza de tehnologia HYbrid4, care a debutat pe versiunea hibrida a lui Peugeot 3008, ceea ce inseamna o propulsie asigurata de un tren de rulare full-hybrid, ce combina performana unui motor diesel HDi cu eficienta unui motor electric.

Sistemul este format dintr-un motor diesel de 2.0 litri si 163 CV si o unitate electrica de 37 CP. Din aceasta ecuatie face parte si tractiunea integrala. Astfel configurat, luxosul DS5 emite numai 99 grame per kilometru de noxe. Modelul va ajunge pe piata la finele anului.

In completarea gamei DS, casa auto a adus la Frankfurt noul DS4 si o editie speciala DS "Ultra Prestige". Desi a fost lansat in luna mai a acestui an, DS4 a primit deja 15.000 de comenzi. Modelul vine cu o serie de elemente distinctive precum tapiteria din piele de calitate superioara, blocurile optice cu detalii cormate si parbrizul panoramic.

Inca o dovada a luxului a la Citroen, editia DS3 Ultra Prestige se remarca orin jantele carbon de 17 inch cu efect de diamant, finisajele “Dark Chrome” ale carcaselor oglinzilor, bandourilor portierelor si grilei fata. Habitaclul este rasfatat printr-o tapiterie din piele, bordul este imbracat in piele alba “Alpin Weiss” cu sigla DS reliefata, iar plafonul este decorat cu monograma DS.

Pe langa modelele enumerate mai sus, constructorul auto a lansat si un C3 echipat cu tehnologia e-HDi 70. Aceasta versiune emite doar 87g CO2 pe kilometru. Motorul e-HDi 70 este cuplat la o cutie de viteze pilotata si sistem Stop&Start de ultima generatie.

In plus, C5 si C6 sunt dotate acum cu suspensia Hydractive. Suspensia Hydractive III+ de pe C5 include doua setari pentru rigiditate si amortizare pentru controlul suspensiilor in timp real, iar Citroen C6 este echipat cu amortizoare controlate electronic, care se ajusteaza continuu.

Tot la Frankfurt, producatorul auto a dezvaluit noul Tubik Concept, un monovolum cu noua locuri si propulsie hibrida turbodiesel Hybrid4. Scaunele sunt dispuse in trei randuri, interiorul beneficiind de un design futurist si de o flexibilitate impresionanta in gestionarea scaunelor: soferul este separat de pasageri, in timp ce canapele se pot transforma intr-un pat confortabil si se pot configura in functie de nevoile calatorilor.

Vizualizari: 2999