rss

Duster cucereste piata din India

  1. 05/07/2012
  2. Categoria: Dacia
  3. Tags: Duster, India, Renault

SUV-ul Duster a fost lansat si pe piata din India, miscare ce face parte din strategia grupului Renault de a cuceri pietele emergente. Comercializat sub logo-ul francezilor, modelul este oferit la un pret de pornire de 719.000 de rupii (10.422 de euro).

Renault a lansat, miercuri, SUV-ul Duster pe piata din India, a cincea tara, dupa Romania, Brazilia si Turcia, care produce acest model. Autoturismul este al patrulea oferit de francezi pe aceasta piata, ca urmate a unei strategii de extindere in statele emergente.

SUV-ul Duster va avea un pret de pornire de 719.000 de rupii (10.422 de euro) pentru versiunea pe benzina si de 800.000 de rupii (11.600 de euro) pentru modelul echipat cu un motor diesel.

Oferta grupului Renault va trebui sa faca fata unor concurenti cu traditie in India precum Mahindra & Mahindra, Tata Motors si Force Motors, dar si unor constructori auto consacrati in intreaga lume ca Toyota Motor sau General Motors.

„Ne asteptam ca pana in 2020, India sa fie in top 3 cele mai mari trei piete auto din lume. Nu exista succes pentru Renault la nivel mondial, daca nu exista succes pentru Renault in India", a declarat Marc Nassif, director Renault pentru divizia din India.

Modelele Renault sunt produse la o uzina din apropierea portului Chennai, in sudul tarii. Fabrica este controlata in comun de Renault si Nissan si are o capacitate de productie de pana la 400.000 de masini pe an.

Vizualizari: 1681