rss

Dacia nu se sperie de cifra "13"

  1. 21/01/2014
  2. Categoria: Dacia
  3. Tags: Dacia

Anul trecut, 2013, reprezinta cel mai bun an pentru Dacia, pentru prima oara dupa 2007.
Dacia a stabilit un nou record comercial cu aproape 430.000 de autovehicule vandute, o crestere cu 19.3 % a vanzarilor fata de 2012.
Defalcate pe modele cifrele la nivel global sunt:

- 114 876 Duster
 - 69 505 Logan
- 150 591 Sandero
 - 49 818 Dokker
-  44349 Lodgy

Dupa cum lesne se poate remarca, Dacia Sandero este lider de necontestat in preferintele clientilor Dacia cu 150 591 unitati vandute, o depasire neta a cifelor de productie previzionate, dupa cum spun surse interne Dacia, care au preferat sa-si pastreze anonimatul.

In Romania Dacia a vandut 24 890 de unitati, o crestere  cu 12.4% fata de 2012. Aceasta performanta, realizata pe o piata aflata in prabusire, a permis marcii Dacia sa castige 5.4 puncte de piata si sa incheie anul cu o cota de 31.6 % din vanzarile totale de autovehicule noi. Acest rezultat se explica prin efortul considerabil de reinnoirea marcii care a reusit performanta impresionanta sa lanseze 8 noi modele in decurs de 18 luni.

Pe modele cifrele in Romania arata astfel:

Logan - 11 366 unitati vandute
Sandero - 4706 unitati vandute
Duster - 4644 unitati vandute
Dokker  - 3304 unitati vandute
Lodgy - 670 unitati vandute

Astfel in Romania liderul este Dacia Logan, urmat de Sandero si Duster si modelele Dokker si Lodgy.

Foarte important de amintit este faptul ca Dacia a reusit in 2013 sa-si intareasca segmentul de autovehicule destinate persoanelor juridice. Asa cum amintea un inalt oficila Dacia, persoanele juridice au reprezentat o tinta in 2013, acelasi lucru va continua si in 2014. Dacia sa-i adaptat strategia comerciala la piata din Romania, piata dominata de clienti persoane juridice, cu 77% din totalul clientilor .

Dacia a crescut in segmentul vanzarii de flote cu 3,6 puncte de piata,  avand 80 % din piata de flote. Trend-ul se va mentine si in 2014, intentioneaza Dacia.

In 2014 Dacia isi propune sa-si consolideze rezultatele pe piata romaneasca bazandu-se in acest scop pe modelele noi si pe oferta care acopera toate segmentele precum si pe calitatea serviciilor sale. Dacia va lansa in 2014 modernizarea intregii retele comerciale din Romania, va introduce o semnalistica si o prezentare noua, noi servicii si noi prestatii pentru clientii marcii. Primele show-room-uri care vor aborda noua imagine vor fi inaugurate in cursul lunii februarie. Dacia isi propune ca procesul de transformare a retelei sale comerciale din Romania sa fie incheiat in 2015.

Vizualizari: 4288