© 2024 Auto.ro
Dupa ce a incercat sa convinga audienta ironizand masinile sport, Dacia revine cu o noua reclama care pune in valoare spatiul generos oferit de Lodgy.
Constructorul roman a lasat deoparte ironiile fine si s-a concentrat de aceasta data pe conceptul unui tata familist, care isi doreste copii, multi copii. Iar Dacia Lodgy pare sa fie masina potrivita pentru planurile sale de viitor.
Monovolumul ce va fi lansat in prima parte a lunii iunie va fi oferit atat intr-o versiune cu cinci locuri, cat si in una cu sapte locuri. Portbagajul are o capacitate de 2.600 litri in configuratia cu doua locuri, 827 litri in configuratia cu cinci locuri si 207 litri in configuratia cu sapte locuri.
Pe langa avantajul clar al spatiozitatii, Dacia propune in premiera sistemul de navigatie si multimedia MEDIA NAV (radio, USB si priza jack, Bluetooth si sistem de navigatie integrat cu touch screen de 7 inch), limitator de viteza (disponibil optional), precum si scaunele incalzite fata.
In ceea ce priveste propulsia, noul Lodgy va avea o gama de motorizari compusa din doua propulsoare pe benzina (1.6l 85 CP si unitatea TCe 115) si dieselul 1.5 dCi, declinata in doua variante de putere (90 CP si 110 CP).
Monovolumul produs in Maroc va fi comercializat pe piata din Romania la preturi incepand de la 9.500 de euro (TVA inclus), pentru versiunea 1.6 MPI 85 Acces. Cea mai costisitoare varianta va costa 14.700 de euro si se aplica in cazul motorizarii 1.5 dCi 110, nivel de echipare Laureate.