© 2024 Auto.ro
La 30 de ani de la inchiderea brandului, Nissan planuieste sa reinvie marca Datsun. Brandul va fi utilizat pentru a comercializa autoturisme low-cost pe pietele emergente.
Carlos Ghosn, CEO al Nissan, a anuntat oficial ca incepand din anul 2014 Datsun va reveni in showroomurile statelor aflate in dezvoltare. Potrivit oficialului casei auto, marca va fi comercializata in Indonezia, India si Rusia.
In Indonezia, producatorul auto estimeaza o dublare a cifrei de vanzari pana in anul 2017. Pentru a dubla capacitatea de productie, va fi realizata o investitie de circa 400 milioane de dolari la uzina Cikampek.
Citeste si Nissan Qashqai primeste noi motorizari
Masinile care vor purta noul logo Datsun vor putea fi achizitionate la un pret aproximativ de 4.600 de euro. Potrivit Nikkei, Nissan planuieste sa vanda 300.000 de exemplare anual.
Datsun a fost lansat in anul 1932 pe piata din Japonia, iar ulterior a fost importat pe pamant american, unde a inregistrat un mare succes. Grupul auto a renuntat la marca incepand cu anul 1981, pentru a unifica gama de modele sub sigla Nissan.