© 2024 Auto.ro
Ferrari evalueaza daca va construi o versiune moderna a masinii sale sportive Dino din anii 1960, dar acest lucru nu se poate intampla imediat din cauza temerilor ca ar disipa din exclusivitatea marcii, anunta Automotive News.
Directorul executiv al companiei Ferrari, Sergio Marchionne, a spus ca exista opinii divizate in cadrul managementului producatorului de automobile cu privire la posibilitatea revigorarii lui Dino pentru o masina sport de baza. Nu toata lumea este convinsa ca ar fi o miscare buna, a spus el.
Ideea de a revigora modelul Dino este grevata, a declarat Marchionne, in cadrul unei discutii cu analistii, pentru a discuta rezultatele financiare ale celui de-al doilea trimestru al autovehiculului.
Marchionne a declarat ca ar fi periculos sa scada pretul de intrare pentru un Ferrari. El a mai declarat ca nu stie daca un Ferrari mai ieftin este necesar pentru a atrage cumparatori mai tineri, deoarece marca are o baza de clienti "in mod evident tineri" in Asia care isi pot permite masinile scumpe ale marcii.
"Trebuie sa exploram modalitati de atragere a clientilor la valorile traditionale ale brandului, cum ar fi stilul, performantele si sunetul motorului inainte de a downgrada pretul de intrare al brandului", a spus Marchionne.
Fostul presedinte al companiei Ferrari, Luca di Montezemolo, a respins sugestiile potrivit carora brandul ar trebui sa construiasca un Dino modern, dar posibilitatea a fost reinviata atunci cand Markinne a preluat functia de presedinte in 2015.
Marchionne isi propune sa sporeasca profiturile Ferrari prin cresterea livrarilor anuale peste limita de 10.000 de automobile. Pentru a realiza acest lucru, Ferrari va trebui sa-si largeasca atractivitatea fata de modelele puternice cu 8 cilindri si 12 cilindri. In 2005, Marchionne a spus ca o masina sport V-6, cum ar fi Dino, nu este "o intrebare daca, ci mai bine cand".
Un nou Dino ar putea incepe in Italia de la aproximativ 150.000 de euro, cu aproximativ 20% sub cel mai ieftin model, 190.000 de euro din California T, a spus insiderii companiei.
In timpul celui de-al doilea trimestru, Marchionne a declarat ca decizia privind Dino va fi facuta publica atunci cand Ferrari va avea un meeting cu investitorii anuntand planul urmator de cinci ani, probabil in primul trimestru al anului viitor.
El a confirmat, de asemenea, ca Ferrari are in vedere provocarea pietii SUV-urilor / crossover-urilor ultra-lux putand veni cu cu un vehicul "utilitar" cu patru locuri. Ar fi pentru "cei selectati" si nu ar concura cu marcile de masini sportive de varf, cum ar fi Porsche, a spus el.
Ferrari a construit Dino cu motorul semicentral spate, din 1968 pana in 1976, ca parte a unui joint-venture cu Fiat, care a condus la productia de masini Dino pentru ambele marci. Autovehiculele Ferrari nu au purtat logo-ul calutului cambrat. Modelul a fost numit Dino in memoria fiului fondatorului, Enzo Ferrari, Dino Ferrari, care a murit de o boala cronica, in varsta de 24 de ani.