© 2024 Auto.ro
La mai bine de 8 luni de la lansarea din Statele Unite, Ford-ul Mustang facelift se pregateste sa debarce si pe continentul european. Acesta va fi disponibil in continuare in ambele versiuni, atat cu propulsorul EcoBoost cat si cu V8-ul de 5.0 litri care echipeaza varianta GT.
In plus, pachetul de dotari standard va include instrumentarul digital cu display de 12 inch, prizele de aer de pe capota, capacul fals al rezervorului, sistemul de evacuare cu patru iesiri pentru GT, blocurile de lumini LED, luminile de zi specifice acestui model, senzori de parcare pe spate, volan incalzit sau o consola centrala imbracata in piele.
Clientii vor putea opta deasemenea pentru trei nuante exterioare (Burgundy Velvet, Orange Fury sau Kona Blue), iar lista de dotari optionale va cuprinde Cruise Control-ul adaptiv, aripa spate, amortizoarele MagneRide si pachetul Carbon.
Gama de motorizari va ramane neschimbata, cu precizarea ca unitatea V8 de 5.0 litri va dezvolta cu pana la 25 de cai putere mai mult. In acelasi timp, agregatul EcoBoost, atat de popular in Europa si inclusiv la noi in tara, va avea mai putina putere insa mai mult cuplu.
Constructorul american de automobile a schimbat furnizorul de anvelope, astfel ca Mustang facelift va renunta la cauciucurile Pirelli in favoarea unor "incaltari" Michelin.
Cea mai vanduta masina sport din lume debuteaza in Europa cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din septembrie, urmand ca productia sa inceapa in prima jumatate a anului viitor. In aceste conditii, primele exemplare vor ajunge in showroom-uri spre finalul lui 2018.