© 2024 Auto.ro
Uitati de stereotipuri: 4 din 5 membri ai generatiei tinere Millennials (pana in 34 de ani) sunt acum mai responsabili din punct de vedere ecologic.
Vanzarile de SUV-uri au crescut la nivel de industrie cu 21% in 2016, ajungand la unul din patru vehicule achizitionate. In acelasi timp, unul din patru membri ai generatiei tinere prefera un SUV atunci cand isi cauta o masina noua.
Ford va lansa un SUV 100% electric cu o autonomie estimata de 480 de kilometri pana in anul 2020.
Motivati de o constiinta sociala puternica si deschisi la utilizarea internetului pentru inchirierea, vizionarea sau partajarea bunurilor si serviciilor, tinerii din generatia Millennials vin cu o abordare revolutionara care schimba modul in care companiile - implicit producatorii auto - isi deruleaza afacerile.
Iar prospetimea din gandirea lor influenteaza masinile pe care acestia vor sa le conduca in moduri pe care putini le asteapta.
Mai mult de 4 din 5 membri ai generatiei intre 17 si 34 de ani considera ca SUV-urile au devenit in ultimii cinci ani mai eficiente din punctul de vedere al consumului si mai prietenoase cu mediul. Dupa ce si-au sters reputatia de masini care consuma mult carburant, SUV-urile se afla acum pe lista de cumparaturi a 25% dintre tinerii care isi doresc o masina noua.
Ford lanseaza un nou SUV full-electric construit pentru a oferi o autonomie estimata de cel putin 480 de kilometri, indeajuns pentru a acoperi distanta dintre Londra si Paris. Compania a introdus pe piata din Europa trei SUV-uri noi in cursul anului trecut, iar noul model 100% electric este doar unul dintre cele cinci pe care Ford le pregateste pana in anul 2020.
"Vanzarile de SUV-uri cresc mai mult decat in orice alt segment european, iar clientii tineri cu o constiinta eco dezvoltata reprezinta principala forta din spatele cererii. Anul trecut, vanzarile SUV-urilor Ford au crescut intr-un ritm mai sustinut decat cel deja rapid al industriei", a declarat Roelant de Waard, vicepresedinte de Marketing, Vanzari si Service al Ford of Europe. "Clientii descopera eficienta la nivel de consum oferita de motoare cu tehnologii avansate. Asa este noul nostru diesel TDCi de 1.5 litri si 120 CP, care este disponibil pe Kuga, se ridica la noile standarde Euro 6 si atinge emisii de 115 grame CO2/km, dar si multi-premiatul motor pe benzina 1.0 EcoBoost de pe Ford EcoSport".
Vanzarile SUV-urilor Ford - EcoSport, Kuga si Edge - au crescut cu 31% in anul 2016 in comparatie cu 2015. Anul trecut s-au inregistrat cele mai bune vanzari din istorie pentru Kuga si EcoSport la nivel de industrie. Piata de SUV-uri a crescut cu 21% in Europa in 2016, adunand mai mult de un sfert din totalul vanzarilor de masini noi.
Nu doar soferii tineri schimba toate asteptarile in ceea ce priveste alegerea masinilor proprii. Datele Ford arata ca varsta medie a clientilor care se orienteaza spre modelele sport cu hayon - versiunile dinamice ale hatchback-urilor din segmentele mic si compact - a crescut cu 10% intre 2010 si 2016.
Vanzarile modelelor din gama Ford Performance - care include hatchback-urile Fiesta ST, Focus ST si Focus RS, dar si Ford Mustang - au crescut cu 60% pentru al doilea an consecutiv.