© 2024 Auto.ro
Fostul numar unu mondial incearca sa mai salveze ce poate din prezenta pe piata modelelor full-size, pregatind pentru Salonul Auto de la New York debutul lui GMC Yukon Denali Hybrid.
Fratele geaman a lui Chevrolet Tahoe si Cadillac Escalade va primi un sistem de propulsie dual, care, spun oficialii lui GM, il va ajuta sa consume cam cat o Toyota Camry V6.
Daca pentru o familiala de dimensiuni normale – adica o masina de clasa compacta sau medie – nu este o mare realizare, intr-un sector rezervat unor giganti de trei tone animati de imense agregate V8, cu siguranta este ceva.
Responsabil de aceasta performanta este... ei bine, tot un motor V8 (un Vortec de sase litri), capabil de 332 CP si 498 Nm, dar obligat sa faca echipa cu binecunoscuta tehnologie 2-Mode Hybrid pentru a furniza un consum mediu de circa 11 litri/100 km.
De pe lista de dotari a uriasului nu vor lipsi jantele cromate de 22 de inch si suspensia MagnaRide, insa pretul va fi si el direct proportional cu dimensiunile masinii: varianta de baza cu tractiune 4x4 porneste de la 62.030 de $.