© 2024 Auto.ro
Odata cu anuntarea falimentului pentru GM in Statele Unite, au aparut zvonuri care prevesteau falimentul si pentru brandurile constructorului si operatiunile sale din alte tari. Aceasta nu este insa cazul brandului australian Holden sau al diviziei chineze GM, care vor face parte din noul GM. In plus, GM China nu numai ca va supravietui, dar isi va continua planurile de expansiune in Asia.
Holden a traversat un proces de restructurare care a ajutat compania sa aiba o evolutie economica pozitiva. Intr-un comunicat de presa al brandului se anunta ca falimentul lui GM nu afecteaza angajatii Holden sau platile sale catre furnizori, dealeri, centrul de design local, ingineri sau procesul de constructie.
Holden detine 6,000 de angajati in Australia si Noua Zeelanda si cheltuie aproximativ 500 milioane $ anual in plata salariilor. Compania se pregateste in prezent sa lanseze o varianta imbunatatita de Commodore, modelul cel mai de succes din portofoliul constructorului. In plus, Holden va lansa modelul Cruze luna aceasta, precum si un nou model economic produs special pentru piata domestica anul viitor.
Presedintele GM China, Kevin Wale, a declarat ca operatiunile constructorului in China continua normal, fara ca angajatii, dealerii sau furnizorii sa resimta in vreun fel falimentul parintelui. Acesta a continuat, subliniind importanta continuarii operatiunilor GM in China, piata ce a resimtit crestere de la inceputul anului.
China a fost cea mai mare piata auto din lume in primele 5 luni din 2009, cu o crestere de 18,8 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile GM in China au crescut in aceasta perioada cu 33,8 procente fata de perioada similara anului trecut.