© 2025 Auto.ro
Un nou film interactiv online de la Honda, lansat pe 30
octombrie, aduce la viata „cealalta fata” a brandului inainte de mult asteptata
lansare a noului model Civic Type R din 2015.
Honda este renumita pentru reputatia sa in ceea ce
priveste excelenta in inginerie, tehnologie si fiabilitate. Dar
„cealalta fata”, nascuta din mostenirea din lumea curselor si din setea de
inovatie, este subiectul principal al acestei campanii.
In anul 2015, Honda va lansa noul model Civic Type R – ce
promite a fi cel mai extrem si performant model ce poarta faimoasa emblema rosie
„H” – reprezentand perfect cealalta fata a marcii. Asa cum filmul evidentiaza, modelul
Type R este alter-ego-ul modelului Civic hatchback, pe care clientii il cunosc
si in care acestia au incredere.
Filmul intentioneaza sa aduca la viata aceste doua laturi
ale Honda, punand fanii in mijlocul unei naratiuni pline de adrenalina. Povestea
se desfasoara in doua istorisiri paralele, una ce are loc in timpul zilei iar
alta in timpul noptii. Istorisirea din
timpul zilei evidentiaza un tata ce isi ia fiica de la scoala cu masina sa
Civic de culoare alba si o duce la o petrecere surpriza. In contrast, povestea
din timpul noptii arata cealalta latura a tatalui – un politist sub acoperire
ce conduce o banda de hoti de arta, intr-un model Type R, de culoare rosie. Desi au nuante complet diferite, cele doua povesti se
oglindesc perfect din punct de vedere al compozitiei.
Filmul incepe cu modelul Civic in timpul zilei, cu titluri
indemnand la interactiune pe masura ce sunt afisate. Din acest punct, privitorul
poate trece de la naratiunea Civic la Type R prin simpla apasare a butonului
‚R’ de pe tastatura. Efectul este dramatic si plin de adrenalina, schimbarea majora
intre cele doua povesti repetand senzatia oferita la apasarea butonului ‚R’ al
noului Type R pentru a activarea modului ‚Race’.
Apasarea tastei ‚R’ pune abilitatile regizorului la
dispozitia privitorilor, permitandu-le sa schimbe in timp real cele doua
povestiri in oglinda. Cu ajutorului sunetului si al scenelor ce se potrivesc
perfect, nu puteti sa nu simtiti puterea celeilalte fete Honda.
Filmul se lanseaza pe YouTube la data 30 octombrie, demarand
o campanie pan-europeana gandita sa ruleze pana in 2015. Puteti vizualiza
filmul aici: https://youtu.be/7ov6Zq_bp6c.
Ca o bucurie suplimentara pentru fani, Gabriele Tarquini,
pilotul echipei Honda in WTCC, are o participare speciala. Dar doar daca clipiti,
il veti rata! Este ascuns pentru a incuraja si mai mult angajamentul in
canalele de social media.
Martin Moll, Directorul de Marketing al Honda Motor
Europe, afirma, „Aceasta campanie marcheaza un moment semnificativ pentru marca
noastra. Civic Type R este unul din cele patru modele noi pe care Honda le
lanseaza in anul 2015 si va avea un rol extrem de important asupra imaginii marcii.
Asa cum produsele noastre sunt renumite ca fiind inovative, stilul nostru de
comunicare va amplifica acest lucru. Spre exemplu, nu cunosc ca nimeni sa fi
creat un continut interactiv pentru utilizator in acelasi mod dramatic, ce ar
trebui sa ii confere un nivel si mai ridicat de atractivitate.”
Materialul a fost filmat de cunoscutul regizor Daniel
Wolfe, forta creatoare din spatele reclamelor premiate, a materialelor
video si a filmului ‚Catch Me Daddy’
prezentat la Festivalul de Film Cannes. Muzica a fost creata de Bobby Krlic de
la The Haxan Cloak.
Daniel Wolfe, regizor la Somesuch afirma: “'Imi place
aceasta idee, simplitatea bruta a unui buton. Type R. Utilizatorul creeaza.
Tranziteaza intre doua lumi. A fost o bucurie sa lucrez la crearea a doua naratiuni
dualiste ce se intrepatrund. Sa colaborez cu Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi si
Mourad Frarema. Sa inregistrez pe 35mm cu Robbie Ryan. Sa creez doua laturi ale
lumii Honda, si aducerea lor in coliziune. Honda are un trecut extraordinar in
ceea ce priveste publicitatea, si a fost o placere sa colaborez cu Scott
Dungate, Lou Hake si cu echipa Wieden pe acest proiect.'
Scott Dungate, Creative Director la Wieden+Kennedy London, afirma, “Frumusetea acestei idei este simplitatea interactionarii. Simpla apasare a tastei ‚R’ ofera privitorului puterea de a gestiona filmul, mutand intre doua povesti. Trecerea de la universul de zi al Civic la universul nocturn palpitant al modelului TYPE R este extrem de satisfacatoare si de palpitanta. Este ca si cum ati trece in modul Sport si apoi accelerati la maxim. Obtineti un sentiment de putere si exaltare. Astfel, speram ca privitorii vor simti si vor vedea cealalta fata Honda.’