© 2024 Auto.ro
Prima impresie: foarte usor de condus. Putere suficienta. Echilibru de invidiat in curbe. Silentios. Spatiu mai mult decat suficient. Spatii vitrate generoase care iti dau o senzatie de permanenta vacanta.
Luate pe rand, caracteristicile noului CR-V sunt normale pentru clasa SUV premium in care se incadreaza modelul celor de la Honda. Puse impreuna insa, beneficiile celului mai vandut 4x4 din lume (635.256 unitati vandute in 2012) devin un atu important de luat in calcul in momentul achizitiei.
Unul dintre primele lucruri pe care le remarci, la autoturismele Honda in general si la CR-V in special,este calitatea materialelor si a finisajelor. Nimic nu este pus la intamplare si nu iti zgarie retina.
Impatimitii mersului sportiv nu sunt neglijati nici ei, modelul testat fiind dotat cu padele pentru schimbarea manuala a vitezelor. La turatii mari, cutia actioneaza eficient, ca un mecanism elvetian sau, in acest caz, japonez. Comportamentul in curbe al SUV-ului este admirabil, apropiindu-se de cel al unei berline de clasa mare.
Varianta testata a fost CR-V Executive 2.2 i-DTEC 4W A/T "HDD Navi", modelul de top a constructorului japonez.
Dotariile acestuia merg de la sistem de navigatie incorporat, cu functie handsfree prin tehnologia Bluetooth, HAS – asistenta la pornirea in rampa, HDC – asistenta la coborare, pana la CMBS – sistemul de prevenire si franare in caz de coliziuni, ACC – controlul automat adaptiv al vitezei de croaziera si LKAS - sistemul mentinere a benzii de circulație.
In final, dimensiunile interioare ale noului CR-V au reusit sa ne uimeasca. Cu bancheta din spate rabatata fractionar la doua treimi, dintr-o singura miscare (sistem am reusit sa intram 3 oameni si 3 biciclete, cu rotile fata demontate, ramanand loc suficient si pentru bagajele de week-end.