© 2024 Auto.ro
Hyundai Equus isi va incerca norocul, in sfarsit, pe piata din SUA, asta dupa ce 6.000 de unitati Genesis au fost vandute pana in luna aprilie.
Este clar ca Hyundai vrea sa muste o portie si mai mare din piata auto de lux, 100 de bucati Equus luand calea “Taramului Fagaduintei”. Constructorul doreste sa masoare reactia publicului. Acum a devenit evidenta intentia constructorului prin prezenta acestuia la Salonul Auto de la New York, dar sunt oare pregatiti consumatorii americani pentru asta?
Dupa spusele lui Oles Gadacz, purtatorul de cuvant Hyundai la Seul, constructorul auto considera ca lansarea Equus “va schimba in mod decisiv opinia publicului in favoarea noastra”, chiar mai mult de cat sedanul Genesis si omologul sau coupe.
Equus va concura cu modele de lux precum BMW Seria 7, Mercedes-Benz S-Class si Lexus LS460, la un pret de aproximativ de 75.000 dolari. Iar criza s-ar putea sa fie de partea Hyundai, potenatialii clienti fiind constransi sa se orienteze catre masini de lux ... mai ieftine. Insa, dupa spusele oficialilor, acestia au “asteptari modeste”.