© 2024 Auto.ro
Noul i30 N a fost fara indoiala unul dintre cele mai asteptate hot-hatch-uri ale anului, iar acum ca a fost intr-un final dezvaluit lumii intregi, toata lumea sta cu ochii pe el pentru a vedea daca a fost sau nu un pariu riscant.
Primele cifre intrec asteptarile tuturor, inclusiv ale oficialilor brand-ului asiatic, in contexul in care vanzarile primelor 100 de exemplare destinate pietei din Germania s-au vandut in 2 zile. Acestea poarta denumirea de First Edition, iar pentru a se asigura ca vor avea asa ceva in garaj, viitorii proprietari au fost nevoiti sa depuna un avans de 1.000 de euro.
Iti reamintim ca i30 N este primul hot-hatch pur-sange din istoria Hyundai si a fost dezvoltat in totalitate de divizia de performanta N, condusa de fostul inginer sef de la BMW M, Albert Biermann.
Aceasta editie speciala propune printre altele jante de 19 inch cu anvelope aderente, frane mai mari, un diferential electronic cu alunecare limitata, sistem de evacuare activ si 275 de cai putere din partea propulsorului turbo de 2.0 litri. Pe langa toate acestea, oferta mai include si cateva facilitati pentru cei din spatele volanului.
De departe cea mai interesanta este o invitatie pe celebrul circuit Nurburgring pentru a participa la un atelier sustinut de Albert Biermann, creierul din spatele acestui hot-hatch. In plus, viitorii proprietari vor face si cateva ture de circuit pentru a invata sa profite de tot ce are de oferit noua lor achizitie.
"Interesul pentru First Edition confirma increderea noastra in modelul i30 N. Primul nostru model de inalta performanta din gama N a fost dezvoltat de la zero pentru a oferi o placere pura de a conduce, intr-un pachet accesibil de inalta performanta, potrivit atat pentru drum cat si pentru pista," sustine Biermann.