rss

Hyundai: Rezultatele financiare in al doilea trimestru

  1. 24/07/2009
  2. Categoria: Hyundai
  3. Tags: economic, financiar, Hyundai

In cel de-al doilea trimestru al anului 2009, constructorul sud-coreean a inregistrat un record pentru aceasta perioada, anuntand ca profitul sau net a crescut cu 48 la suta, pana la 648.4 milioane dolari. In circumstantele actuale ale recesiunii globale profitul trimestrial de exploatare a scazut cu 0,8 la suta, pana la 572.8 milioane dolari.

Hyundai a declarat ca profitul net a crescut cu doar 10.4 la suta, pana la 832 milioane dolari in prima jumatate a anului 2009. Vanzarile au scazut cu 18.5 la suta, pana la 11.3 miliarde dolari iar profitul de operare a scazut cu 31.9 la suta, pana la 651.2 milioane dolari, in primele sase luni din 2009.

Constructorul coreean a anuntat de asemenea, costuri de comercializare crescute si suplimentarea dealershipurilor straine cu scopul de a creste constientizarea brand-ului la nivel  international. Hyundai a mentionat de asemenea, ca rezultatele satisfacatoare ale trimestrului al doilea au fost obtinute datorita castigurilor afiliatilor sai din China si India.

Un alt lucru pozitiv pentru companie au fost de stimulentele fiscale adoptate de mai multe guverne din intreaga lume, in special cele de pe piata interna.

Compania a reusit sa vanda 1.403.931 de unitati in prima jumatate, din care 719.478 au fost produse in uzinele din Coreea si 684.453 in afara. Rezultatele cu toate acestea, au fost cu 5.8 la suta mai mici decat in aceeasi perioada a anului precedent.

Pe o piata care a inregistrat o scadere de 15% in prima jumatate a anului 2009, Hyundai a ajuns la o cota de piata de 5 procente la nivel global. China a fost una dintre cele mai profitabile piete ale Hyundai, in conditiile in care vanzarile au crescut 56 la suta, pana la un total de 257.000 de unitati datorita modelelor exclusiv pentru piata chineza.

Vizualizari: 1252