© 2024 Auto.ro
Noul Hyundai Santa Fe, care va debuta in Europa cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din aceasta saptamana, va fi oferit intr-o noua versiune de motorizare diesel 2.2 CRDi de 197 CP.
Cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte, noul propulsor are un cuplu maxim de 422 Nm, care este disponibil intre 1.800 si 2.500 rpm. Cu aceste resurse, noul Santa Fe sprinteaza de la 0-100 km/h in 9,5 secunde, cu 1,8 secunde mai rapid comparativ cu actualul model echipat cu dieselul de 155 de "cai", si atinge o viteza de top de 190 km/h. In ciclu mixt, SUV-ul coreean consuma 6,6 l/100 km si degaja in aer 174 grame de CO2 per kilometru parcurs.
Noul model Santa Fe entry-level este echipat cu un motor pe benzina in 4 cilindri Theta II de 2,4 litri, care produce 174 CP. Acceleratia 0-100 km/h se realizeaza in 10,7 secunde, iar viteza de varf anuntata de constructor este de 190 km/h. In ceea ce priveste consumul, in regim combinat, Santa Fe consuma 8,5 l/100 km, in timp ce nivelul emisiilor de gaze este de 203 g/km.
Ambele motorizari despre care am vorbit pot fi legate la o transmisie manuala cu sase rapoarte, iar optional la noua cutie de viteze automata realizata de Hyundai.
Din punct de vedere estetic, noul Santa Fe a suferit numeroase modificari la exterior, cum ar fi noi blocuri optice fata si spate, noi spoilere, o grila a radiatorului redesenata, noi proiectoare de ceata, praguri noi si un set de jante cu design nou. De asemenea, se poate observa si o noua evacuare dubla, care confera masinii un plus de sportivitate, si noile sine de pe acoperis. La interior, Santa Fe se lauda cu un nou instrumentar de bord, un sistem de navigatie si o camera video pentru mersul in marsarier care este oferita optional.
Deja lansat pe piata din Coreea de Sud, noul Hyundai Santa Fe va fi prezentat la Frankfurt, urmand sa ajunga in showroom-urile europene spre sfarsitul acestui an.