© 2024 Auto.ro
In asentiment cu Ford si Nissan, si Hyundai crede ca piata americana isi va reveni pana la sfarsitul anului, argumentand ca scaderea de aproape 40% este maximul ce se va inregistra, deci nu va fi loc decat pentru crestere de acum incolo.
Toate previziunile pentru acest an s-au incadrat in intervalul 9,5-10 milioane de unitati, cand venea vorba de volumul vanzarilor, ceea ce, sustine producatorul coreean, este semnul ca piata a atins minimul absolut, de unde nu poate decat sa creasca.
“Daca ne uitam cum creste numarul celor care vor sa-si cumpere o masina in urmatoarele sase luni, e clar ca avem de-a face cu un trend ascendent” - a declarat un oficial al companiei.
Tot acesta s-a aratat incantat si de versiunea de peste Ocean a programului “Rabla” (in cadrul careia prima de casare poate atinge valoarea de 4.500 USD), care “poate ajuta ca vanzarile sa depaseasca cota de 10 milioane de unitati”.
Hyundai este printre putinii producatori pe care criza americana nu i-a ingenunchiat, vanzarile asiaticilor scazand cu doar 7,9 procente, o nimica toata raportat la media de 40.