© 2024 Auto.ro
Hyundai a afisat o evolutie a valorii de brand de peste 24%, ajungand la o cifra de 7,5 miliarde de dolari, conform studiului “2012 Best 100 Global Brands”, realizat de compania de consultanta Interbrand. Acest rezultat face din constructorul sud-coreean producatorul de masini cu cea mai rapida evolutie a valorii de marca.
Hyundai a inregistrat cea mai rapida evolutie a valorii de brand, casa auto urcand in clasament cu 24,4%. Producatorul auto a fost listat in acest clasament timp de opt ani consecutiv si s-a pozitionat anul acesta pe locul 53, inregistrand o crestere continua comparativ cu pozitia 84, detinuta in 2005.
Evolutia cu 24,4 procente comparativ cu anul anterior a depasit in mod semnificativ rata medie de crestere a industriei, de 11,2%. Hyundai fiind totodata una dintre marcile cu cea mai mare rata a cresterii in randul companiilor la nivel global.
Primele trei locuri in topul valorii de brand in randul constructorilor auto sunt ocupate de Toyota, Mercedes si BMW.
Clasamentul propus de Interbrand este realizat in baza bilanturilor financiare si a activitatilor de marketing, care se reflecta in potentialul profit al fiecarei marci.