© 2024 Auto.ro
Infiniti intentioneaza sa iti tripleze vanzarile pana in anul 2016, de la 170.000 unitati vandute in prezent la 500.000 de exemplare. Totodata, constructorul auto vrea sa detina 10 procente din segmentul premium.
Pentru a-si atinge obiectivul, Infiniti va lansa o serie de noi modele in urmatorii cinci ani, printre care se numara primul model al casei auto cu tractiune fata si viitoare masina de segment C, care va avea ca sursa de inspiratie conceptul Etherea, prezentat in primavara la Frankfurt.
Potrivit publicatiei Autocar, care il citeaza pe Andy Palmer, seful departamentului de planificare si comunicare Infiniti, constructorul auto planuieste sa intre pe noi teritorii. Astfel, pana in anul 2016, modelele Infiniti vor fi comercializate in 70 de tari, de la 38 de state unde activeaza in prezent.
In momentul debutului european din anul 2008, problema principala a fost de recunoastere a brandului, intr-un segment dominat de producatori auto de lux foarte populari.
Pentru a patrunde in constiinta publicului, Infiniti a batut palma cu Red Bull Racing, iar campionul mondial F1 Sebastian Vettel a devenit un important vector de imagine, care a contribuit la cresterea vizibilitatii marcii.
Desi initial intelegerea a cuprins termeni exclusiv de marketing, Red Bull Racing se implica in momentul de fata in dezvoltarea si proiectarea de tehnologii si masini noi.