© 2024 Auto.ro
Tehnologii i-ACTIVSENSE
Asistenţa condusului |
Mazda Radar Cruise Control (MRCC)
|
Evaluează viteza relativă şi distanţa până la mașina din față menținând un interval sigur până la aceasta, eliberând astfel șoferul de o parte din stresul condusului pe autostradă. |
Asistenţă pentru recunoaștere pericolelor |
Forward Obstruction Warning (FOW) |
Detectează vehiculele din faţă și atenționează șoferul asupra unui potențial risc de coliziune cu suficient timp înainte, astfel încât acesta să poată frâna sau să ia măsuri de evitare. |
Lane Departure Warning System (LDWS) |
Detectează marcajele benzilor de mers de pe carosabil şi avertizează șoferul în cazul depășirii neintenționate a acestora. |
|
Rear Vehicle Monitoring (RVM) |
Detectează maşinile aflate în laterale în unghiul mort, sau care se apropie din spate şi atenționează șoferul asupra riscurilor potențiale. |
|
High-Beam Control System (HBC) |
Identifică traficul şi vehiculele din sens opus și schimbă automat între faza lungă și lumina de întâlnire, îmbunătățind vizibilitatea pe timp de noapte și facilitând evitarea pericolului. |
|
Adaptive Front-lighting System (AFS)
|
Sprijină condusul sigur pe timpul nopţii prin rotirea farurilor proporţional cu direcția roților motrice și cu viteza mașinii, pentru a maximiza nivelul de iluminare și de vizibilitate în viraje și intersecții. |
|
Asistenţă pentru evitarea coliziunii / reducerea daunelor |
Smart Brake Support (SBS) |
Ajută la reducerea severităţii unei coliziuni prin acţionarea automată a frânelor atunci când se detectează riscul unui impact frontal atunci când mașina este condusă la viteze de 15 km/h sau mai mult. |
Smart City Brake Support (SCBS)
|
Opreşte automat mașina sau reduce viteza când există riscul unei coliziuni cu vehiculul din față în timpul deplasării cu viteze între 4 și 30 km/h. Acesta asistă șoferul în evitarea sau reducerea severității unui accident. |
|
Distance Recognition Support System (DRSS): |
Detectează distanţa până la vehiculul din față, analizând viteza și indică timpul rămas până când mașina va prinde din urmă respectivul vehicul. |