© 2025 Auto.ro
Mazda a inregistrat o crestere semnificativa
a vanzarilor in primele noua luni ale acestui an în Romania. Constructorul japonez
a comercializat 585 de unitati, cu 43% mai multe fata de aceeasi perioada a
anului trecut.
Cel mai bine vandut model in primele
trei trimestre ale acestui an a fost SUV-ul CX-5, cu 250 de unitati, reprezentand
o crestere cu 55% comparativ cu perioada similara din 2013, in timp ce volumul
vanzarilor Mazda3 a crescut cu 51%, la 192 de unitati. Mazda6 incheie top 3
cele mai vandute modele ale constructorului cu 140 de autoturisme
comercializate, in crestere cu 26% fata de anul trecut.
“Multumita noii generatii de
modele am continuat sa crestem pe parcursul acestui an si am avut o dinamica
superioara pietei. Cel mai cautat model Mazda este in continuare CX-5. Acesta
se pozitioneaza foarte bine in segmentul SUV, care are o pondere insemnata in
piata. Toate cele 3 modele care au contribuit la aceasta crestere importanta
integreaza suita de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care permit un consum scazut
si designul premiat KODO”, a declarat Dragos Grapinoiu, Marketing Manager
Mazda.
Gama Mazda a fost completata
recent cu a patra generatie a celui
mai vandut roadster din toate timpurile, MX-5, urmand ca si noua subcompacta
Mazda2 sa fie prezentata la nivel mondial si european in aceasta toamna.