© 2024 Auto.ro
Constructorul german de automobile a prezentat la mijlocul verii primul pickup din istoria marcii, pe care l-a denumit X-Class. Mai mult decat atat, acesta este dezvoltat pe platforma Nissan-ului Navara cu care imparte dealtfel foarte multe componente, si este privit ca fiind primul pickup premium din lume.
La noi in tara, noul Mercedes X-Class este disponibil in trei niveluri de echipare, si anume Pure, Progressive si Power. Lista de dotari standard este destul de stufoasa, iar in functie de alegerea fiecaruia, poate cuprinde printre altele sistem de sine pentru fixarea incarcaturii, jante din aliaj de 17 sau 18 inch, volan multifunctional, tapiterie din piele sau blocuri optice cu LED.
Din pacate, singura motorizare disponibila este una diesel de 2.3 litri, cu doua configuratii de putere: 163 sau 190 de cai putere. Clientii pot opta si pentru tractiune integrala 4Matic, iar transmisia poate fi atat una manuala cu sase trepte, cat si una automata cu sapte rapoarte.
Cel mai ieftin X-Class porneste de la 35.528 de euro cu TVA inclus, si este versiunea X220d cu 163 de cai putere, nivel de echipare Pure si transmisie manuala cu sase trepte. Daca vrei aceeasi motorizare, dar cu tractiune integrala, atunci pretul creste rapid la 40.273 de euro.
Varful de gama este reprezentat de varianta X250d si costa de la 46.002 euro in sus. Pentru acesti bani primesti 190 de cai putere, transmisie automata cu sapte rapoarte, tractiune integrala 4Matic si desigur, nivelul de echipare Power.
In ceea ce priveste functionalitatea noului X-Class, bena are o lungime de 1.587 de milimetri, o latime de 1.560 mm si o capacitate maxima de incarcare de 1.042 de kilograme. In plus, pickup-ul nemtilor are o capacitate maxima de tractare de 3.500 de kilograme, in functie de versiunea aleasa.