© 2024 Auto.ro
Daca va dori sa tina pasul in continuare cu concurenta, Mercedes va trebui sa mareasca productia. Dieter Zetsche, CEO-ul producatorului german, este de parere ca nu exista alte solutie, daca doresc ca performantele lor sa fie cat mai apropiate de cele BMW si Audi.
In primele sase luni ale anului bavarezii au reusit sa livreze 690.000 de unitati, in timp ce casa auto din Ingolstadt a convins 653.000 de clienti. De cealalta parte, cifra de vanzari Mercedes s-a oprit la 611.000 de exemplare.
Rezultatele Mercedes-Benz au asigurat o crestere de 9,7%, o diferenta semnificativa in comparatie cu evolutiile Audi (+18%) si BMW (+17%).
In acest trio de succes, BMW si-a revizuit estimarile pentru anul 2011, de la 1,5 milioane la 1,6 milioane de unitati. Aceasta ultima cifra reprezinta obiectivul de vanzari Mercedes abia pentru anul 2015.
Pentru a-si batatori drumul catre succes, Mercedes a investit doua miliarde de dolari pentru cresterea capacitatii de productie in Statele Unite si deschide doua noi fabrica in China si Ungaria. Totul pentru a-si asigura suprematia in randul producatorilor premium germani!