© 2024 Auto.ro
BMW Group lanseaza noul MINI Coupe exclusiv online astazi, 14 octombrie. Debutul mutat in premiera absoluta in spatiul virtual va fi realizat simultan in 10 tari din Europa Centrala si de Est.
La baza proiectului sta o aplicatie online dezvoltata pentru Facebook si un concurs care va implica fanii intr-o aventura speciala. Alaturi de introducerea pe piata a noului MINI Coupe, proiectul lanseaza si paginile de Facebook MINI pentru tarile din regiune.
Proiectul incepea in luna iulie a acestui an cu o provocare – o serie de filme dezvaluiau, in etape, detaliile proiectului. Trecerea la fiecare etapa se facea numai dupa primirea unui numar de cate 50 de like-uri si Romania s-a dovedit in acest sens tara cu utilizatorii cei mai activi. Deja in a treia zi de la lansare fanii Facebook parcurgeau toate etapele lansarii unui concurs provocator – „Ce ai face sa o cuceresti?”.
Utilizatorii cu cele mai creative posturi s-au calificat in finala de la Lubliana pentru o noua aventura: o serie de probe
nebune in care participantii, cu ajutorul noului MINI Coupe, trebuie sa cucereasca o fata frumoasa. Rezultatul va fi
publicat incepand cu saptamana viitoare sub forma unor serii de filme pe Youtube si Facebook, urmand ca cel mai votat dintre acestea sa castige marele premiu – o excursie in doi la Barcelona.
Noul MINI Coupe
La debut noul model va fi disponibil in trei variante de motorizare pe benzina (Cooper, Cooper S si John Cooper Works) si o varianta diesel (Cooper SD), cu un pret de inceput de 18.000 Euro fara TVA pentru versiunea MINI Cooper Coupe (1,6 litri si 90 kW/ 122 CP).
Prin MINI Connected, disponibil din septembrie 2010 pe toata gama de modele, MINI a fost primul care a adus internetul in automobil si in Romania. Solutia, alaturi de webradio si aplicatii inovatoare precum MINIMALISM Analyzer sau Dynamic Music, a oferit pentru prima data acces Twitter si Facebook prin displayul central al masinii.