rss

Mitsubishi Motors lanseaza Drive for Growth, un restart al companiei din punct de vedere al profitabilitatii

  1. 19/10/2017
  2. Categoria: Mitsubishi

Mitsubishi Motors a lansat Drive for Growth, un plan strategic de trei ani vizand o crestere de peste 30% atat in vanzarile de unitati anuale la 1,3 milioane de vehicule, cat si in venituri la 2,5 trilioane de yeni (cca 22.1 miliarde de dolari).

Conform planului, Mitsubishi Motors isi propune sa atinga o marja de profit operationala de 6% sau mai mult pana la sfarsitul anului fiscal 2019, de la 0,3% in anul fiscal 2016. Planul combina un program de reinnoire a produsului cu o crestere a pietei si o imbunatatire a eficientei operationale.

Planul Drive for Growth implica investitii care se vor ridica la mai mult de 600 de miliarde de yeni (cca 5.3 miliarde de dolari), simultan cu o disciplina in cheltuieli. Aceasta disciplina financiara va genera fluxuri de numerar pozitive in perioada respectiva.

Ca parte a investitiei sale, Mitsubishi Motors intentioneaza sa-si consolideze SUV-urile si pick-up-urile cu tractiune integrala si sa lanseze alte 11 modele, inclusiv XPANDER si Eclipse Cross. Sase dintre aceste noi masini vor fi absolut noi, iar compania se asteapta sa mentina cadenta de lansare a doua  automobile in fiecare an. Pana la sfarsitul planului, compania se asteapta ca cele cinci modele globale cele mai bine vandute, compuse din SUV, 4WD si vehicule electrice hibride plug-in (PHEV), sa reprezinte 70% din volumul total al vanzarilor. Reflectand trecerea la modelele cu emisii scazute, compania a anuntat, de asemenea, ca intentioneaza sa furnizeze solutii electrificate pe toata gama de modele de baza, inclusiv o masina electrica (kei car) in 2020.

Programul de reinnoire a produselor va coincide cu o extindere a pietei in regiunea ASEAN, Oceania, Statele Unite, China si Japonia.

In cadrul programului Drive for Growth, Mitsubishi Motors vizeaza o cota de piata de 10% in ASEAN. Activitatile de vanzari vor fi consolidate in SUA. Prezenta companiei in China va fi consolidata prin introducerea de modele cum ar fi Outlander si Eclipse Cross. Si compania va investi in reteaua de vanzari si portofoliul de produse pentru a reveni la profitabilitate in Japonia pana la sfarsitul planului.

Mitsubishi Motors va contribui cu expertiza sa in tehnologia PHEV, capabilitatile sale in SUV-uri si pick-up-uri, dar si reprezentarea forte in pietele din regiunea ASEAN la programul de sinergie al Aliantei, care are ca scop dublarea sinergiilor anualizate la peste 10 miliarde de euro pana la sfarsitul lui 2022.

Vizualizari: 1347