© 2024 Auto.ro
Mitsubishi a vandut in primul trimestru al anului fiscal 2011 (1 Aprilie - 30 Iunie 2011) 267.000 de unitati, in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului fiscal trecut, cand a comercializat mai putin cu 37.000 de autovehicule.
Pe piata japoneza, constructorul auto a inregistrat o scadere de 11%, cu 34.000 de unitati vandute, comparativ cu perioada similara a anului fiscal precedent. La acest rezultat nefavorabil si-au adus aportul efectele cutremurului din Estul Japoniei si incetarea acordarii de subventii pentru masinile ecologice.
De cealalta parte, in America de Nord, Mitsubishi a livrat cu 51% mai mult, ceea ce inseamna un volum de vanzari de 31.000 de unitati. Si in Europa au fost inregistrate cresteri, producatorul auto reusind sa comercializeze 64.000 de untati, ceea ce inseamna o crestere de 39% sau 18.000 de unitati fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In Asia si alte regiuni, Mitsubishi a realizat un volum de vanzari de 138.000 unitati, o crestere de 11% sau 13.000 unitati fata de aceeasi perioada a anului trecut.
La capitolul incasari, casa auto a facut publice vanzarile nete de 431.9 miliarde yeni pentru primul trimestru al anului fiscal 2011 (1 Aprilie - 30 Iunie 2011), o crestere cu 7% sau 28.2 miliarde yeni fata de aceeasi perioada fiscala a anului precedent.