rss

Opel GTC Astra beneficiaza de un sasiu de inalta performanta

  1. 22/07/2011
  2. Categoria: Opel
  3. Tags: Astra, GTC, Opel

Noul Opel Astra GTC vine cu un sasiu exclusivist de inalta performanta, care cuprinde componente cheie precum suspensia HiPerStrut pe puntea fata. Puntea spate unica cu brat Watt si arbore compus a fost imbunatatita semnificativ.

Bazata pe sistemul utilizat in prezent la modelul Insignia OPC de 239 kW/325 cp, suspensia HiPerStrut utilizeaza punctele de montare existente, insa reduce unghiul de inclinare a axei pivosilor cu 44 % si reduce lungimea fuzetei  cu 46 % fata de modelele echipate cu suspensie MacPherson.

Acest lucru ajuta la prevenirea deraparii cauzate de cuplul motor generat la virare, o caracteristica a multor autovehicule puternice cu tractiune pe puntea fata, permitand soferilor sa valorifice mai bine performantele modelului GTC, fara a afecta precizia directiei.

Fata de versiunea Astra cu 5 usi, garda la sol a modelului GTC a fost coborata cu 15 mm, in timp ce ampatamentul a fost marit cu 10 mm, de la 2685 mm la 2695 mm. Ambele ecartamente sunt, de asemenea, mai late, 1584 mm (+40 mm) in fata si 1585 mm (+30 mm) in spate.

Suspensia spate cu arbore compus si brat Watt a fost de asemenea revizuita, pentru a obtine rezultate exceptionale in ceea ce priveste rigiditatea la ruliu si inaltimea centrului de ruliu.

Gama de motorizari  este compusa din patru propulsoare (o unitate diesel si trei pe benzina), cu puteri de la 88 kW/120 cp la 132 kW/180 cp.

Vizualizari: 1965