© 2024 Auto.ro
Opel a publicat primele imagini si informatii oficiale cu noul Insignia facelift . Programat sa debuteze in toamna, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, noul model vine cu un motor Turbo diesel de 140 CP cu un consum de numai 3,7 l/100 km si noul benzinar Turbo ce dezvolta o putere intre 170 cp si 250 CP.
Opel a dezvaluit noul Insignia, autoturismul fiind pregatit pentru lansare in toamna, la Frankfurt. Pe langa noutatile regasite la nivelul gamei de motorizari, masina beneficiaza de un nou design si o serie de echipari superioare.
Acum pentru Insignia este disponibila o generatie complet noua de sistem infotainment. Acesta integreaza in autovehicul multe functii pentru smartphone si poate fi actionat simplu si intuitiv prin intermediul unui touchpad de 8 inch, amplasat pe consola centrala.
Noul Opel Insignia ofera posibilitatea alegerii intre trei alternative de propulsie, pe benzina, diesel si GPL (gaz petrolier lichefiat), cu puteri intre 81 kW/110 CP si 239 kW/325 CP.
Noul Insignia 2.0 CDTI este disponibil in variantele de 88 kW/120 CP si 103 kW/140 CO, versiunea din urma primitand un consum de numai 3,7 litri de carburant la 100 de kilometri in regim mixt.
Cea mai performanta unitate diesel este modelul 2.0 BiTurbo CDTI de 143 kW/195 CP. Motorul diesel de inalta performanta cu turbocompresoare secventiale in doua trepte atinge un cuplu impresionant de 400 Nm si se distinge printr-un raspuns foarte prompt, precum si o putere de propulsie de exceptie pe o gama mare de turatii.
Cele mai impresionante motoare pe benzina sunt cele doua unitati de propulsie turbo cu injectie directa: motorul 2.0 SIDI Turbo cu o putere de 184 kW/250 CP si un cuplu maxim de 400 Nm, precum si unitatea 1.6 SIDI Turbo de noua generatie, cu o putere de 125 kW/170 cp si un cuplu de 260 Nm, si chiar de pana la 280 Nm, cu functie de amplificare (SIDI = Spark Ignition Direct Injection).
Ambele dezvolta o putere de exceptie si se mandresc cu o rulare uniforma prin excelenta si un nivel ridicat de economie de carburant. Acestea pot fi combinate cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza si cu un sistem Start/Stop sau o transmisie automata noua cu sase trepte de viteza, cu frecare redusa. Pe langa versiunea cu tractiune pe puntea fata, unitatea SIDI Turbo de 2,0 litri este disponibila si pentru versiunea cu tractiune integrala.