© 2024 Auto.ro
Opel si Chevrolet, cele mai valoroase branduri din galaxia General Motors, au devenit prea apropiate ca imagine, existand riscul unei canibalizari reciproce.
Vinovat de aceasta situatie se pare ca este Chevrolet, care a evoluat foarte mult intr-un timp foarte scurt. Astfel, s-a apropiat foarte mult de Opel pe pietele europene, cel putin in unele segmente.
Cel care a subliniat necesitatea de a pastra distanta intre cele doua marci a fost nimeni altul decat Reilly, CEO Opel, intr-un interviu acordat publicatiei Autocar. “Incontestabil Chevolet va continua sa creasca prin prisma calitatii oferite. De aceea, este important ca Opel sa se repozitioneze pe piata.”
“Chevolet este un brand cu radacini americane, cu o istorie si o traditie proprii, care ofera autoturisme la preturi competitive. De cealalta parte, Opel este un brand european, in stransa legatura cu ingineria germana, recunoscuta pentru inovatiile tehnologice.”, este de parere Reilly.
“Modele precum Ampera si Meriva demonstreaza ca putem fi lideri in materie de tehnologie, ceea ce nu se aplica si modelelor Chevrolet. Chevy, de cealalta parte, trebuie sa se concentreze in jurul banilor.”, a concluzionat CEO-ul Opel.
Si totusi, Opel Ampera si Chevrolet Volt sunt modele gemene.