rss

Modelul 911 GT3 cu pachetul Touring isi celebreaza premiera mondiala la IAA Frankfurt 2017

  1. 12/09/2017
  2. Categoria: Porsche
  3. Tags: 911 GT3 Touring

Noul model din gama Porsche: modelul 911 GT3 cu pachetul Touring va fi prezentat in cadrul celui de-al 67-lea Salon International de Automobile (IAA), ce are loc in perioada 12 - 24 septembrie 2017, la Frankfurt. Automobilul este disponibil exclusiv cu transmisie manuala in sase trepte, iar in locul eleronului fix spate are un spoiler ajustabil, precum cel de pe modelul Carrera 911. Sub exteriorul sau discret se afla tehnologie motorsport pura: motorul aspirat natural de patru litri, preluat din motorsport, atinge 368 kW (500 CP) si genereaza un cuplu de 460 Nm. La schimbari optime ale treptelor de viteza, modelul 911 GT3 cu pachetul Touring accelereaza de la 0 la 100 km / h in 3,9 secunde, atingand o viteza maxima de 316 km / h.

Denumirea "Touring" aminteste de varianta de echipare a modelului 911 Carrera RS din anul 1973. Chiar si atunci, designul lui 911 si caracteristicile clasice de interior erau elemente cheie. Noul 911 GT3 cu pachetul Touring adopta si modernizeaza acest concept. Aceasta varianta este destinata fanilor de masini sportive de inalta calitate, care apreciaza in mod special un aspect discret si placerea clasica a condusului.

Pe langa pachetul Clubsport si gamele de echipare Alcantara, practic toate optiunile GT 911 sunt de asemenea disponibile in combinatie cu pachetul Touring. Acestea includ caracteristici precum toate culorile exterioare si ale rotilor, placutele de frana ceramice PCCB, sistemul de ridicare, farurile cu LED, toate variantele de scaune, pachetul Chrono si sistemele audio.

Pachetul Touring este acum disponibil la comanda. In Germania, modelul 911 GT3 cu pachetul Touring – ca si 911 GT3 -  costa 152.416 EUR TVA inclus, cu optiunile de echipare specifice tarii de unde se comanda.

O masina sportiva ultra peformanta sub toate aspectele

Cu exceptia spatelui, caroseria modelului GT3 ramane neschimbata in varianta cu pachetul Touring. Acest lucru inseamna ca are prizele mari de aer la capatul frontal special conceput, precum si priza de aer tipica modelului 911 GT3, situat in fata compartimentului pentru portbagaj. Farurile fata si spate sunt identice, desi nu sunt fumurii. Aspectul din partea laterala a vehiculului este dominat de jantele din aliaj forjat cu blocare centralizata. In partea din fata, anvelopele 245/35 ZR 20 sunt montate pe roti de 9 inch, in timp ce in spate, anvelopele 305/30 ZR 20 sunt montate pe jante de 12 inch. Anvelopele creeaza o impresie puternica, deoarece caroseria acestei noi variante este cu 44 de milimetri mai lata la pasajele rotilor decat modelul Carrera 911. Scaderea in inaltime cu inca 25 de milimetri accentueaza latimea masinii.

Aerodinamica sportiva: spoilerul spate cu margine detasabila suplimentara
Caracteristicile structurale subtile sunt vizibile mai intai la spate. Aripa spoilerului extensibil spate, din productia de serie 911, este echipata cu o margine aerodinamica detasabila (flaps Gurney) in culoarea caroseriei. Grila special conceputa a capotei spate are logo-ul "GT3 Touring". Printre caracteristicile deosebite se numara si benzile laterale argintii ale geamurilor, teava de esapament sport si capacele sistemelor de spalare a farurilor din fata, precum si sigla Porsche din spate. In cazul pachetului "Black Exterior Touring", aceste elemente vin pe negru, ca si in cazul modelului 911 GT3. Farurile din fata si din spate sunt fumurii.

Interior din piele

Interiorul ofera senzatia unei masini sport clasice cu transmisie manuala. Respectand caracteristicile unui model GT purist, pielea fina este prevalenta fata de Alcantara. Marginile volanului, schimbatorul de viteze, cotierele de pe panourile usilor, capacul compartimentului din consola centrala si manerele interioare ale usilor sunt tapitate in piele neteda. Centrul scaunelor este fabricat din tesatura neagra. Tetierele sunt prevazute cu emblema Porsche in relief si toate cusaturile din interiorul acoperit partial cu piele sunt cusute cu fir negru. Detaliul de finete al interiorului sunt ornamentele din aluminiu negru.

Motor puternic aspirat natural in sase cilindri, din motorsport

Transmisia si sasiul sunt identice pentru toate vehiculele 911 GT3 cu transmisie manuala, inclusiv pentru varianta cu pachetul Touring. Motorul aspirat natural in sase cilindri, cu o cilindree de patru litri, este preluat de la masinile de curse precum 911 RSR si 911 GT3 Cup. Acesta este cel mai puternic motor aspirat natural cu injectie directa si are cea mai mare cilindree pe care Porsche a dezvoltat-o vreodata pentru un motor boxer cu sase cilindri de serie. Motorul este caracterizat prin conceptul sau de mare viteza. Arborele cotit se roteste cu pana la 9.000 de rotatii pe minut, ceea ce este cu adevarat extraordinar, chiar si pentru un motor de masina sport.

Raportul de transmisie al celor sase trepte de viteza este precis adaptat puterii motorului si ofera un caracter sportiv modului de schimbare a vitezelor. O functie automata a acceleratiei ofera un sunet palpitant atunci cand schimbati viteza intr-o treapta mai joasa. Aceasta functie este activata prin butonul "Sport" de pe consola centrala, facilitand schimbarea mai dinamica a vitezelor datorita sincronizarii mai rapide a rotilor. Transmisia manuala sport GT transfera puterea catre o blocare mecanica a diferentialului spate cu franare automata (PTV).

Rapid in curbe, stabil pe drumuri drepte: Sasiu rigid cu directie si pe puntea spate
Sasiul modelului 911 GT3 este dovada experientei Porsche in motorsport. Pe langa designul de baza, care este optimizat pentru precizie, sasiul are, de asemenea, caracteristici superioare de manevrabilitate, datorita in primul rand directiei active pe puntea spate. In functie de viteza, acesta se orienteaza in directia opusa sau in aceeasi directie cu rotile din fata, imbunatatind astfel agilitatea si stabilitatea vehiculului. Dimensiunea anvelopelor de pe ambele osii este aleasa astfel incat rotile din fata sa transmita in mod optim fortele de directie si franare, in timp ce rotile din spate sa asigure unitate si tractiune.

Aplicatia Porsche Track Precision in pachetul standard

In plus fata de Porsche Communication Management (PCM), care include un modul de navigatie online cu informatii in timp real despre trafic, echipamentul standard al fiecarui 911 GT3 include si modulul Connect Plus si aplicatia Porsche Track Precision. Aceasta aplicatie permite soferului sa afiseze, sa inregistreze si sa analizeze date detaliate despre condus pe smartphone.

Vizualizari: 1137