rss

Cel mai puternic Porsche Sport Turism devine un hibrid plug-in

  1. 26/09/2017
  2. Categoria: Porsche
  3. Tags: mera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

Porsche isi extinde gama hibrida, fiind adaugat un model hibrid plug-in puternic la linia de modele Panamera Sport Turismo. Noul model Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo va combina un motor V8 de 4 litri cu un motor electric, rezultand o putere totala de 680 CP. Chiar si dupa ce motorul lui Panamera Turbo depaseste turatia de mers in gol, sistemul ofera un cuplu de 850 Nm. Lucru ce se traduce intr-un timp de accelerare 0 - 100 km/h in 3,4 secunde si o viteza maxima de 310 km/h.

Consumul mediu in Noul Ciclu de Conducere European (NEDC) este de doar 3,0 l / 100 km. Cel mai puternic Sport Turismo are o raza de pana la 49 de kilometri, folosind doar energie electrica si, prin urmare, produce emisii locale zero. Nu este doar echilibrul intre performanta si eficienta, ceea ce face ca Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo sa fie unic in segmentul sau; conceptul sau spatial, incluzand un hayon mare, marginea de incarcare de inaltime redusa, volumul crescut al compartimentului pentru bagaje si o configuratie a scaunelor de 4 + 1, inseamna ca noul model Porsche ofera un standard ridicat in utilizarea zilnica. Porsche combina un design unic si o practica excelenta zilnica, cu performante de top si eficienta maxima.

Zero pana la 100 km / h in 3,4 secunde si consum de carburant de 3,0 litri
Ca si in cazul modelului Panamera, Porsche demonstreaza acum si potentialul imens de performanta al tehnologiei hibride cu noul Sport Turismo. Strategia, folosita in productia de serie pentru Panamera Turbo S, a fost preluata de la Porsche 918 Spyder. Chiar si la 1.400 rpm, motorul V8 biturbo de 550 CP si motorul electric de 136 CP ofera rotilor, cuplul maxim al sistemului de 850 Nm. Decuplarea integrata in modulul hibrid este actionata electromecanic prin intermediul unui servomotor de cuplare electrica. Rezultatul este timpul scurt de raspuns si un nivel ridicat de confort. Dispozitivul Porsche Doppelkupplung (PDK) cu repetare rapida, cu opt trepte, este utilizat pentru a transmite puterea sistemului Porsche Traction Management (PTM) standard adaptiv pentru tractiune integrala. Unitatea de performanta E permite vehiculului sa sprinteze de la zero la 100 km / h in 3,4 secunde. Dureaza doar 8,5 secunde pentru a ajunge la viteza de 200 km/h, iar viteza maxima este de 310 km/h. In ciuda acestui nivel de performanta, modelul hibrid plug-in este, de asemenea, extrem de eficient: Rezultatul Noului Ciclu de Conducere European a fost consumul de carburant de 3,0 l / 100 km si consumul de putere de 17,6 kWh/100 km. Turbo S E-Hybrid Sport Turismo are o autonomie de pana la 49 kilometri si o viteza maxima de 140 km / h atunci cand este condusa exclusiv electric, cu emisii poluante zero. Bateria litiu-ion are un continut de energie de 14,1 kWh si poate fi incarcata in decurs de 2,4 pana la 6 ore, in functie de incarcator si conexiunea de alimentare.

Design unic, spoiler adaptabil pentru acoperis si concept de sedere 4 + 1
Turbo S E-Hybrid Sport Turismo ofera toate inovatiile celei de-a doua generatii a Panameriei. Acestea includ pilotul digitizat Porsche Advanced, sistemele de asistenta a garzii la sol, cum ar fi Porsche InnoDrive, inclusiv sistemul de control al vitezei de croaziera si sistemul de directie optional din spate. O alta dintre aceste inovatii este spoilerul de acoperis, care este unic in segment, al carui pas este setat la unul din trei unghiuri diferite, in functie de situatia de condus si de setarile autovehiculului. De asemenea, genereaza o forta de apasare suplimentara de pana la 50 kg pe puntea spate. Pana la o viteza de 170 km / h, eleronul de ghidare aerodinamic - o componenta centrala a sistemului aerodinamic activ Porsche (PAA) - ramane in pozitia retrasa la un unghi de minus 7 grade pentru a urmari linia de acoperis, care se inclina spre spate. Peste 170 km / h, spoilerul acoperisului se deplaseaza automat la pozitia de performanta cu un unghi de plus un grad, marind astfel stabilitatea de deplasare si dinamica laterala. Atunci cand in modurile de conducere Sport si Sport Plus, spoilerul acoperisului se deplaseaza automat la pozitia de performanta la viteze de 90 km / h in sus. PAA ofera, de asemenea, asistenta activa prin adaptarea unghiului de inclinare al spoilerului acoperis la plus de 26 de grade atunci cand acoperisul panoramic al culoarului este deschis la o viteza de 90 km / h sau mai mare pentru a compensa turbulenta creata.

Conceptual, modelul top-of-the-line ofera toate avantajele noii game Sport Turismo care rezulta din designul avangardist. Linia pavilionului lui Sport Turismo este ridicata in comparatie cu berlina sport, permite o usoara intrare si iesire in partea din spate a vehiculului si asigura un spatiu mai mare pentru cap. Utilitatea compartimentului pentru bagaje beneficiaza de hayonul de deschidere larg, care functioneaza electric ca standard si de o inaltime a marginii de incarcare de aproximativ 6 cm.

Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo este de asemenea echipat cu trei scaune spate. Cele doua scaune exterioare au forma de scaune individuale - in conformitate cu specificatiile modelelor sportive cu confort maxim pentru pasageri - prin urmare prezentand o configuratie 2 + 1 in spate. Doua scaune individuale reglabile electric pentru spate pot fi de asemenea comandate ca optiune. Masurata la marginea superioara a scaunelor din spate, Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo ofera un spatiu de stocare de 425 litri. Spatarele celor trei scaune din spate pot fi pliate impreuna sau individual (intr-un split 40:20:40) si sunt deblocate electric din compartimentul pentru bagaje. In acest caz, volumul de incarcare este marit pana la 1.295 litri.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo este disponibil la comanda acum, cu preturi incepand de la 188.592 EUR inclusiv TVA in Germania. Echipamentul standard este extins: de exemplu, este dotat cu stabilizarea ruliului Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport), incluzand blocarea diferentialului Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), sistemul de franare Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) de inalta performanta , Jante din aliaj de 21 de inci intr-un design turbo 911, Power Steering Plus, pachetul Sport Chrono si aer conditionat auxiliar ca dotare standard. Ca si in cazul tuturor modelelor Panamera Sport Turismo care livreaza mai mult de 440 CP, noul model top-of-the-line ofera de asemenea o suspensie pneumatica cu trei camere adaptata, inclusiv Porsche Active Suspension Management (PASM) cu setari cuprinse intre nivelul ridicat al dinamicii de conducere si confortul de conducere.
 

Vizualizari: 1185