© 2024 Auto.ro
Noua generatie Porsche 911 ar putea fi oferita si intr-o versiune hibrida, fara a face rabat de la performante si sportivitate, sustine compania. Acesta va fi un model de strada, diferit de GT3 R Hybrid, autoturism special proiectat pentru competitii.
Stirea nu este tocmai de ultima ora, posibilitatea lansarii unui 911 cu tren de rulare hibrid fiind si anterior vehiculata in presa de specialitate. Mai mult decat atat, miscare pare una logica, tehnologia fiind deja disponibila pe Panamera si Cayenne.
De cealalta parte, Porsche 911 GT3 R Hybrid utilizeaza un sistem diferit de ceea ce se regaseste in oferta comerciala a constructorului auto.
Noul 911, cunoscut pe plant intern sub numele de cod 991, a fost lansat cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. Acesta a crescut usor in dimensiuni, iar la interior se remarca influenta fratilor mai mari, Panamera si Cayenna.
Cea mai longeviva sportiva din toate timpurile este disponibila in doua versiuni: Carrera si Carrera S. Prima este propulsata de unitatea Boxer cu sase cilindri si injectie directa de 3.4 litri, care produce 350 CP si un cuplu maxim de 380 Nm.
Noul Porsche Carrera S vine echipat cu acelasi tip de motor, insa cu o cilindree superioara, de 3,8 litri, care dezvolta 400 CP. In aceasta configuratie, modelul atinge 100 km/h pornind de pe loc in numai 4,5 secunde, iar viteza de top este de 302 km/h.