© 2024 Auto.ro
Noul KOLEOS beneficiaza de experienta Renault in domeniul sigurantei. Atat sistemele de siguranta pasiva, incluse in echiparea standard, cat si structura solida a vehiculului, permit noului model sa obtina un maxim de 5 stele la testele independente Euro NCAP.
In domeniul sigurantei active, echiparea de baza a noului SUV este intarita de sisteme de asistenta pentru condus (ADAS) de ultima generatie.
Acest rezultat foarte bun evidentiaza angajamentul Renault pentru siguranta. Noul KOLEOS se dovedeste a fi la cel mai bun nivel al protocolului de test stabilit de Euro NCAP in 2016. Acesta obtine un scor de 90% pentru protectia adultilor, 79% pentru protectia copiilor, 62% pentru protectia pietonilo si 75% pentru pachetul de siguranta.
Siguranta fara compromis
Noul Renault KOLEOS beneficiaza de o structura conceputa pentru a-si proteja pasagerii. Utilizarea a doua tipuri de otel, unul mai elastic pentru suportul motorului si unul mai dur pentru carcasa habitaclului, are ca scop protectia compartimentul pentru pasageri, chiar si in cazul unui impact sever. Echipamentul standard de siguranta include doua airbag-uri frontale care isi adapteaza extinderea in functie de natura socului si pozitia persoanei, doua airbag-uri laterale pentru torace / umar pentru pasagerii din fata, doua airbag-uri de tip cortina, dispozitive de fixare ISOFIX si I-Size pe scaunele laterale din spate si, de asemenea, centuri de siguranta cu dispozitive de pretensionare cu limitator de sarcina pentru toti pasagerii.
In domeniul sigurantei active, echiparea standard a noului Koleos (sistemul de asistenta la franarea de urgenta, sistemul de stabilitate electronica a vehiculului, distributia electronica a fortei de franare, asistenta pentru pornirea in panta etc.) este intarita de un set de sisteme de asistenta (ADAS) de ultima generatie. Accesibile din tableta R-LINK 2, acestea permit: un condus mai sigur datorita atat sistemului de franare de urgenta activa (AEBS City si Inter-Urban) cu alerta la depasirea benzii de rulare (LDW) cat si a senzorului pentru unghiul mort (BSW) si a recunoasterii semnelor rutiere. De asemenea, camerele si senzorii permit comutarea automata intre luminile de drum si intalnire (AHL), asistenta la parcare (Easy Park Assist).