© 2024 Auto.ro
La deschiderea Salonului Auto de la Frankfurt, SEAT a prezentat gama CONNECT, care echipeaza modelele sale cu cele mai noi functii in ceea ce priveste conectivitatea. Noile versiuni beneficiaza de caracteristici unice de design, un dispozitiv modern SAMSUNG cu aplicatii dezvoltate de SEAT si, dupa cum a evidentiat Presedintele SEAT Jürgen Stackmann "de cele mai avansate caracteristici de conectivitate care permit accesul sigur si confortabil la informatiile necesare in orice moment".
Noua gama este echipata cu tehnologie Full Link (Mirror Link, Android Auto si Car Play), compatibila cu orice smartphone, si dispune de aplicatia SEAT ConnectApp, pre-instalata in smartphone-ul SAMSUNG din dotarea masinii. Potrivit lui Stackmann, "sistemul nostru Full Link ne confera pozitia de lider fata de competitorii nostri. Si vom profita la maxim de acest avantaj datorita si parteneriatului pe termen lung cu Samsung."
Acest sistem, care a fost dezvoltat de SEAT, permite afisarea intregului continut al telefonului mobil pe display-ul masinii, oferind soferului acces la informatii fara a fi distras de la drum. Utilizatorii pot acum accesa functii privind sistemul de navigatie, informatiile despre vehicul si localizarea acestuia, precum si aplicatii, cum ar fi Challenger, un program pentru testarea abilitatilor de conducere.
Crossover cu esenta sportiva
SEAT a prezentat, de asemenea, Leon Cross Sport, care combina performanta unei masini sport compacte, cu versatilitatea tractiunii integrale. Furnizand o putere de 300 CP, masina accelereaza de la zero la 100 km/h cu start de pe loc in doar 4.9 secunde. "Este o masina impresionanta care exprima in mod clar spiritul SEAT", a declarat Jürgen Stackmann, dupa dezvaluirea celui mai nou proiect al marcii SEAT. Noul showcar "a fost inspirat de succesul imens al modelului Leon CUPRA, fiind adadptat utilizarii pe autostrada, dar potrivit si in jungla urbana. Este un atlet de inalta performanta in cizme de trekking ".
Leon Cross Sport confirma intentia marcii SEAT de a fi prezenta in segmente cu volume mari de vânzari si de profitabilitate pentru companie, si prefigureaza primul SUV SEAT care va fi prezentat in martie 2016 la Salonul Auto de la Geneva.
"Dorim sa fim prima alegere in rândul clientilor cu spirit tanar in intreaga Europa", a adaugat Stackmann .
Cresterea vanzarilor cu 7% pâna in august
Presedintele SEAT a subliniat, de asemenea, ca brandul continua trendul ascendent din ultimii doi ani, cu o crestere de doua cifre de atunci si pana in prezent si cu o majorare a vanzarilor cu 6,8 % in perioada ianuarie –august a acestui an. Vânzarile tuturor modelelor sunt in crestere, iar rezultatele obtinute sunt pozitive pe pietele din sudul Europei, cum ar fi Spania (18,4 %) , Italia (27,3 %) si Portugalia (11,4 %) , in timp ce marca ramane stabila in Germania (6,2 %). Productia reflecta, de asemenea o crestere la fabrica din Martorell (9 %), cu cele mai mari cifre din ultimii 13 ani.
Pentru a mentine ritmul de crestere, SEAT a anuntat ca va investi 3,3 miliarde de euro in urmatorii cinci ani in echipamente, dotari si activitati de cercetare si dezvoltare. Compania pregateste o ofensiva puternica de produse si planifica sa lanseze patru modele noi in urmatorii doi ani, incepând cu primul SUV din istoria marcii, care va fi lansat in luna martie 2016 .
CUPRA intregeste familia Ibiza
SEAT Ibiza CUPRA este cealalta mare inovatie prezentata de marca la Salonul Auto de la Frankfurt. Completand familia Ibiza, aceasta versiune dispune de un motor de 1.8 TSI 192 CP care permite atingerea vitezei de 100 km/h cu start de pe loc in 6,7 secunde si a unei viteze maxime de 235 km /h. In plus, merita mentionate consumul mediu de numai 6,0 litri la 100 km, noul interior de calitate superioara, sistemul Full Link si SEAT ConnectApp, care asigura conectivitate optima.
Istoria SEAT in format digital
O alta noutate anuntata de SEAT in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt este Muzeul Digital SEAT. Acesta dispune de un format inovator si poate fi vizitat la adresa www.seat.com fara limitarile impuse de o constructie de caramida sau beton.Astfel, istoria companiei poate fi accesata din orice colt al lumii. Proiectul a inceput sa prinda contur in cadrul evenimentului Archithon organizat de SEAT in luna mai, la care au participat, pentru un weekend intens, studenti la arhitectura din Spania si Germania, care au intocmit propuneri pentru design-ul Muzeului Digital SEAT.
SEAT este singura companie din sectorul auto, care dispune de o capacitate completa de design, dezvoltare, productie si vânzare de automobile in Spania. Membra a Grupului Volkswagen, multinationala are sediul la Martorell (Barcelona), exportând catre 75 de tari peste 80% dintre autovehiculele sale. In 2014, venitul SEAT a fost de aproximativ 7,5 miliarde euro, cea mai mare cifra din istoria sa, cu vânzari totale de 390,500 de unitati.
Grupul SEAT are 14.000 de angajati specializati, la cele trei centre de productie din Barcelona, El Prat de Llobregat si Martorell, unde sunt fabricate, printre altele, modelele de mare succes Ibiza si Leon. In plus, compania produce modelul Alhambra in Portugalia, SEAT Mii in Slovacia si Toledo in Cehia.
Multinationala spaniola dispune, de un Centru Tehnic propriu, care sarbatoreste a 40 a aniversare in 2015. Acest „centru de cercetare” reuneste peste 1.000 de ingineri, a caror misiune este aceea de a fi forta motoare a celui mai mare investitor industrial in cercetare, dezvoltare si inovatie din Spania. In privinta angajamentului declarat de a proteja mediul, SEAT are la baza activitatilor sale, criterii de sustenabilitate, mai exact, reducerea emisiilor de CO2, eficienta energetica, precum si reciclarea si reutilizarea resurselor.