© 2024 Auto.ro
Cu vanzari de peste 3.000 de exemplare in primele 11 luni ale lui 2012, Skoda Octavia isi mentine pozitia de lider in topul preferintelor romanilor si in acest an, atat in categoria clasa medie compacta cat si printre modelele auto de import.
La nivel national, brandul Skoda se bucura in continuare de increderea romanilor care i-au asigurat in 2012 o cota de piata de aproape 9%, clasandu-se printre primele pozitii in categoria masinilor de import.
Dealerul Brady a reusit sa comercializeze 10% din livrarile totale de autoturisme Skoda Octavia in primele 11 luni ale lui 2012, aproape jumatate din clientii Brady optand pentru modelul Octavia.
Pe pozitia secundara in topul preferintelor Skoda este modelul Fabia cu o pondere de 21% din vanzarile Brady in primele 11 luni din 2012, urmata de noua Skoda Octavia Tour, care, desi a iesit din fabricatie la mijlocul anului, a obtinut o cota de 9%, egala cu cea pentru Skoda Superb.
Cele mai noi modele Skoda lansate in 2012 pe piata din Romania, Citigo si Rapid au inregistrat vanzari timide de pana in 1%, dar reprezinta un potential bun pentru 2013.
Din punct de vedere al motorizari, romanii au preferat unitatile pe benzina de 1.2 TSI/105 CP si respectiv diesel de 1.6 TDI/105 CP. In materie de echipare auto, clientii pun pret pe confortul si siguranta lor, optand pentru dotari precum: climatronic, geamuri electrice, cotiera, 4 airbag-uri, proiectoare de ceata si computer de bord.
Culorile preferate in general de romani sunt cele deschise, metalizate, cum ar fi gri platinum, dar si negrul, in special pentru modele din segmentul limuzina.