© 2024 Auto.ro
Cu putin timp inainte de livrarea primelor vehicule, Porsche 918 Spyder isi depaseste propriile valori de referinta.
Marcand succesul ultimelor retusuri de tuning, modelul super sport este acum chiar mai capabil sa-si demonstreze performantele de viteza. Fiind dotat cu pachetul Weissach de optimizare a greutatii, Porsche 918 Spyder accelereaza acum de la zero la 100 km/h in numai 2,6 secunde (-0,2 secunde), de la zero la 200 km/h in 7,2 secunde (-0,5 secunde) si depaseste limita de 300 km/h dupa 19,9 secunde (-2,1 secunde).
"In acest moment putem spune ca am folosit toate optiunile disponibile pentru a impulsiona modelul 918 Spyder, lucrand la el pana in ultimul minut pentru a obtine rezultatele dorite", a subliniat Dr. Frank-Steffen Walliser, Senior Vice President 918 Spyder.
De asemenea, imbunatatirile aduc beneficii in ceea ce priveste performantele electrice livrate de modelul hybrid super sport. Cele doua motoare electrice de pe puntile fata si spate permit modelului 918 Spyder sa accelereze de la zero la 100 km/h in 6,2 secunde, fara a produce emisii. Aceasta performanta marcheaza o reducere cu sapte zecimi de secunda fata de timpul obtinut anterior modificarilor. Gratie pachetului Weissach, timpul de sprint electric este redus la 6,1 secunde.
Porsche 918 Spyder dotat cu pachetul Weissach detine in prezent recordul la categoria vehicule rutiere pe pista Nordschleife Nürburgring, inregistrand un timp de 06:57 minute. In acelasi timp, fiind un vehicul care asigura atat un consum, cat si emisii foarte reduse, modelul este certificat pentru clasa de eficienta A+. Odata cu montarea pachetul Weissach, conform NEDC consumul total de combustibil al modelului ajunge la 3,0 l/100 km (3,1 l/100 km, fara pachetul Weissach).
Aceasta echivaleaza cu emisii CO2 de 70 g/km (72 g/km, fara pachetul Weissach). Nivelul consumului de energie a fost stabilit la 12,7 kWh/100km pe parcursul ciclului de omologare.