© 2024 Auto.ro
Coreenii au dovedit ca au ajuns la o maturitate ce le permite sa ii atace pe japonezi inca de pe vremea cand sedanul Genesis era scaldat pentru prima oara de blitz-urile aparatelor foto, insa putini banuiau ca acesta avea sa fie doar inceputul.
O demonstreaza acest prim teaser al inlocuitorului marelui Equus, o limuzina pregatita sa concureze intr-un segment in care doar Lexus a indraznit sa-i deranjeze pe nemti.
N-am cum sa va vad, dar ceva imi spune ca va pufneste rasul citind randurile de mai sus; totusi, primele detalii impartasite de catre sursele din cadrul companiei fac lucrurile cat se poate de serioase, incepand chiar cu dimensiunile masinii: 5,16 m lungime, 1,9 m latime si un ampatament de 3,045 m.
Asadar, un sedan mai lung decat un S-Klasse nu are cum sa nu atraga atentia, chiar daca fotografia de tip teaser, ce a inlocuit camuflajele cu umbrele, ne lasa sa vedem mai nimic din designul caroseriei.
Proiectul VI, asa cum este cunoscut deocamdata inlocuitorul lui Equus, impresioneaza si in ceea ce priveste partea mecanica: chiar de la lansarea ce va avea loc in februarie 2009, masina va fi echipata cu un V8 Tau de cinci litri cilindree, ce va dezvolta intre 400 si 420 CP.
Deci - mai puternic decat un S500 si decat oricare al Hyundai construit vreodata; totusi, lucrurile nu se vor opri aici: versiunea de top a sedanului de lux coreean va avea sub capota un V8 de 5,5 litri cu o putere inca nespecificata, ce va avea mai tarziu chiar si o varianta supraalimentata (probabil, un concurent neasteptat pentru produsele AMG).
Nu e rau deloc, dar e nevoie de mai mult decat nenumarati cai putere si o caroserie cat toate zilele pentru a-i convinge pe consumatori ca trebuie sa renunte la prejudecati. Sau pe noi.