© 2024 Auto.ro
Cele doua companii au inceput colaborarea in ianuarie cu scopul de a crea, folosindu-se de know-how-ul vast, habitaclul viitorului.
Rezultatul muncii lor este X-Wave Concept, a carui baza a fost data de SUV-ul BMW X5, fara sa fie doar o coincidenta: 3M si Visteon considera ca acest segment este cel mai propice pentru inovatiile de acest gen.
Masina contine 50 de tehnologii absolut noi, puse in slujba condusului plin de senzatii. Tabloul de bord, denumit HMI (de la Humane Machine Interface), incearca sa apropie cat se poate de mult soferul de masina si prin faptul ca la capitolul multimedia sta foarte bine (mp3, navigatie, car-kit prin Bluetooth).
Nici impresia vizuala n-a fost neglijata. De exemplu, consola centrala (ce imita aluminiul natur) nu are nici un buton in sensul clasic al cuvantului. El le imita consolele de pe modelele Volvo si are un singur buton rotativ. Acesta odata atins apar si restul butoanelor, iluminate spectaculos.
X-Wave Concept are doua display-uri, asemeni lui Mercedes S-Klasse, unul pentru sistemul de navigatie, respectiv unul pentru sistemul audio, climatizare si alte functii multimedia.
Dar poate cea mai spectaculoasa functie consta in faptul ca, la atingere, butoanele confirma cu vibratii ca functia aleasa s-a declansat.
Galeria foto completa e disponibila aici .