© 2024 Auto.ro
Citroen intentioneaza sa lanseze un brand low-cost, cu emisii reduse de CO2 si masini ieftine.
Desi Citroen nu a confirmat inca aceste informatii, publicatia franceza, La Tribune, afirma ca brand-ul va fi numit Essentiele. Acesta ar putea avea o versiune de productie a modelului C-Cactus, care a fost lansat la Salonul auto din Frankfurt, in 2007.
C-Cactus beneficia de un sistem de propulsie diesel-hibrid iar inginerii declarau ca modelul a fost proiectat pentru a fi construit cu mai putine piese decat in mod normal, mentinand astfel costurile reduse.
O versiune simplificata conceptului Revolte prezentat la Frankfurt, de asemenea, poate fi prezenta in brand-ul low-cost.
Citroen a lansat recent brand-ul DS iar daca Essentiele va fi introdus, compania s-ar putea bucura de un succes asemanator cu cea din anii 1950, cand producatorul francez a vandut DS si entry-level-ul 2CV in acelasi timp.
Essentiele ar putea deveni, de asemenea, un rival pentru brand-ul Dacia Renault, care s-a bucurat de un succes mare in toata Europa continentala.