rss

Cum sa faci reclama unei masini de lux in vremuri de criza

  1. 19/10/2009
  2. Tags: Duesenberg, marketing, masina lux

In aceste vremuri grele unii taie drastic din costurile de marketing, in timp ce altii mizeaza pe campanii din ce in ce mai creative si, bineinteles, mai costisitoare.  La acestea din urma se adauga, negresit tehnologia avansata, tehnici de prelucrare a imagini, a sunetului.  La final se adauga Visul, visul de a conduce o asemenea masina eleganta, luxoasa si puternica, deopotriva.

Insa masinile de lux "nu s-au nascut ieri". Aceste exemplare faceau mai frumoase noptile unui june in cautare de statut si avere si in secolul XIX. Iar pentru a ajunge si mai cunoscute, constructorii auto de lux apelau la strategii de marketing nu atat de evoluate precum cele din zilele noastre.

Insa, in ciuda acestor carente de tehnologie, poate mai mult ca niciodata, reuseau sa vanda un VIS. Toti ravneau la un automobil Duesenberg. Iar ilustrata de alaturi, aparuta in 1935 in Vanity Fair, reuseste sa sublinieze exclusivitatea si eleganta, mai mult decat orice randare pe calculator.

Duesenberg a fost fondata de fratii Frederick si August Duesenberg, amandoi ingineri auto. Acestia au dzvoltat printre cele mai dorite si mai performante masini din acea vreme, exemplarele fiind construite in totalitate manual. Casa automobilistica a produse sportive de lux intre anii 1913 si 1937.

Vizualizari: 2843