© 2024 Auto.ro
Iata noul logo al brandului sportiv De Tomaso, care va reinvia in 2011, multumita antreprenorului Gian Mario Rossignolo. Acesta a resuscitat afacerea falimentara a companiei, la scurt timp dupa moartea fondatorului, Alejandro de Tomaso, din 2003.
Noul logo apare ca o evolutie comparativ cu precedentul, acesta fiind compus din litera T, care este asezata pe steagul Argentinei, de pe fundal.
Rossignol a anuntat ca primul model din noua era De Tomasi va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva, anul urmator. Acesta va fi un crossover de lux, semnat de Pininfarina. Autoturismul va fi asamblat in Italia, urmand a avea o productie anuala de 3.000 de exemplare.
Urmatoarele modele vor fi un sedan de lux si un coupe sportiv cu doua locuri, care vor fi produse in numar de 3.000 si, respectiv, 2.000 de unitati pe an.
In urmatorii patru ani, Gian Mario Rossignolo va investi 116 milioane de euro in marca De Tomaso.