© 2024 Auto.ro
Revenge Design a pornit ca o firma de tuning, insa in urma cu un an a avut prima tentativa de a iesi pe piata cu primul supercar propriu - GTM-R, prezentat la Detroit 2009. Iata ca Revenge si-a facut aparitia la Salonul Auto de la Detroit 2010 cu un al doilea autovehicul realizat in-house: Verde Supercar, un automobil hibrid dotat cu propulsor V8 capabil sa dezvolte 400 CP.
Asa cum ii sta bine unei masini cu performante peste medie, si Revenge Verde Supercar este construit pe un sasiu din aluminiu, in timp ce caroseria este realizata din fibra de carbon.
Poate ca puterea mentionata mai sus nu vi se pare indeajuns pentru un autovehicul care se intituleaza "Supercar", dar nu va grabiti sa trageti concluzii pripite. In oferta Revenge mai gasim doua motoare, un Ford Racing V8 preparat de Roush, care dezvolta 605 CP, si un LS9 supraalimentat de provenienta GM, care "ascunde" 638 de "cai". Sprintul 0-100 km/h se realizeaza in 3,5 secunde, iar viteza maxima ajunge la 322 km/h, suficient pentru a face fata rigorilor clasei.
Potrivit lui Peter Collorafi, fondatorului si totodata presedintele companiei, Revenge Designs se va concentra in viitor mai putin pe modificarea autovehiculelor altor producatori si mai mult pe asamblarea propriilor modele, iar pretul de 140.000 euro fixat pentru un Verde Supercar este suficient, cred eu, pentru a-i ajuta sa stranga banii necesari dezvoltarii noilor proiecte.