© 2024 Auto.ro
Dupa ce constructorul auto GM si eBay au anuntat extinderea parteneriatului lor la inceputul lunii, cele doua companii se pare ca vor pune capat experimentului de vanzari online.
Potrivit GM, programul va fi in continuare evaluat pentru a vedea rezultatele si modul in care vanzarile au fost afectate .
Parteneriatul, care a inceput in luna august, imediat dupa ce GM a iesit din faliment, a fost vazut ca o initiativa indrazneata, desi multi s-au declarat sceptici in ceea ce priveste succesul acestei mutari inovatoare.
"Aceasta relatie inovatoare cu GM ne permite sa facem ceea ce eBay Motors stie mai bine – sa livram produsele de calitate clientilor nostri printr-o piata fiabila si de incredere", a declarat Rob Chesney, vicepresedinte al eBay Motors in urma cu trei saptamani, cand a fost anuntata prelungirea programului.
"Raspunsul primit atat de la consumatori, cat si de la comercianti consolideaza ideea ca Internetul schimba cu adevarat modul in care oamenii isi cumpara masinile iar eBay Motors furnizeaza noi optiuni de cercetare a pietei si de a cumpara online noi vehicule", a adugat Chesney.
Site-ul GM / eBay-ul a atras circa 1,5 milioane de vizitatori si a generat o multime de cautari a inventarului GM. Cu toate acestea, vanzarile reale sunt greu de urmarit, desi GM spune ca 15.000 de cautari au fost directionate catre dealeri.