rss

GM va renunta la logo-ul "Mark of Excellence"

  1. 26/08/2009
  2. Tags: GM, Logo, Lutz

Producatorul american GM intentioneaza sa renunte la logo-ul de pe toate vehiculele sale pana in 2011.

Determinat sa isi faca un nume nou in industria auto, GM intentioneaza sa confere brandurilor ramase in companie o individualitate mai accentuata. Astfel, producatorul american anunta ca va promova marcile insisi si nu holding-ul.

Potrivit purtatorului de cuvant al General Motors, Terry Rhadigan, decizia indepartarii logo-ului a fost luata in cursul acestei luni.

Acesta a precizat pentru publicatia Wall Street Journal, ca logo-ul nu va disparea brusc ci va fi eliminat incepand cu modelele anului 2010.

Se pare ca “de vina” pentru aceasta noua strategie este Bob Lutz. Referindu-se la acest aspect, Lutz a declarat ca GM trebuie sa se straduiasca sa promoveze linia de produse consumatorului american si nu compania in sine.

Vizualizari: 1300