© 2024 Auto.ro
In mod cert, nici unul dintre actualii proprietari de Bugatti Veyron nu si-au inchipuit vreodata ca intretinerea anuala a masinii ar putea costa cat cea a unui Logan; pe de alta parte, punem pariu pe faptul ca putini dintre ei si-ar fi inchipuit ca ea este echivalenta cu cea cea unui avion de mici dimensiuni.
Sau poate chiar mai mare...
Nu o spunem noi, ci britanicii de la Autocar, care mentioneaza cazul unui individ ce nu-si conduce masina pana la punctul de start al traseului stabilit, preferand sa o transporte pe o platforma in timp ce el soseste din urma la bordul avionului personal.
Alte surse mentioneaza cazurile unor proprietari care s-au vazut nevoiti sa plateasca intr-un an si 300.000 de $ pentru a mentine hypercar-ul intr-o forma impecabila, o zecime din acesti bani fiind inghititi numai de anvelope!
Costurile de intretinere ale unui Veyron pot atinge cote stratosferice daca se “exagereaza” in privinta numarului de kilometri parcursi, Bugatti recomandand schimbul de anvelope la fiecare 4.000 de km si pe cel al rotilor (asadar, jante PLUS anvelope) la fiecare 16.000 km.
Luand in considerare ultima cifra, un calcul destul de simplu ne releva faptul ca proprietarul unui supercar fabricat la Molsheim trebuie sa scoata din buzunare circa 140.000 de $ – pretul unui Porsche 911 Turbo. Iar asta fara sa mai punem la socoteala revizia anuala, ce ajunge pe la 20.000 de $.
Vorba aceea – daca intrebi cat costa, probabil ca nu ti-l permiti...