© 2024 Auto.ro
Luxul din industria auto nu se mai vinde la fel cum se vindea înainte ca economia mondiala sa se prabuseasca si protectia mediului sa ia o asemenea amploare. Astazi, factori cum ar fi corectitudinea sociala si economia de combustibil sunt considerente foarte mari ale potentialilor cumparatori.
De exemplu, Mercedes-Benz S600 cu motor V-12 sub capota, Porsche Carrera S de 355 CP sau Cadillac Escalade ESV Platinum; toate trebuie sa incerce din greu acum sa mai atraga atentia. Directorii executivi ai brand-urilor spun ca factorii rationali joaca un rol mult mai important in deciziile de cumparare. Pentru a atrage cumparatorii, brand-urile de lux au nevoie de puncte de atractie pentru vanzare noi.
Johan de Nysschen, presedinte al Audi America, a declarat ca vanzarile masinilor de lux de inalta clasa, cum ar fi Audi A8, BMW Seria 7 sau Mercedes-Benz S-Klasse, au scazut radical. Vanzarile de Lexus LS au scazut cu 44% in 2009, in timp ce Mercedes S-Klasse a scazut cu 37%. Clientii carora li se adreseaza aceste masini sunt cei care detin companii sau au afaceri mici si, desi detin mijloacele necesare, “din punct de vedere social nu este momentul potrivit", spune Nysschen.