© 2024 Auto.ro
Mai mult ca sigur, Essen Motor Show nu ar fi nimic fara prezenta marilor nume din universul tuningului german, sosite sa-si demonstreze inca o data – daca mai era nevoie – impresionantul potential ingineresc.
Printre ele se afla si Brabus, insa compania din Bottrop s-a gandit ca, dupa turul de forta de la Geneva, nu ar fi rau sa intre intr-un moment de respiro. Drept dovada, B63 S – o alternativa la Mercedes E 63 AMG – nu este cu mult mai performant decat modelul original...
Mai exact, in loc de 525 CP si 630 Nm, V8-ul de 6,3 litri al sedanului Brabus propune 555 CP si 650 Nm, buni pentru un “0-100” in 4,3 secunde (4,5 secunde pentru E 63 AMG) si pentru o viteza maxima de 320 km/h. Ceva mai mult de munca au avut nemtii cu kit-ul de caroserie, a carui aerodinamica a fost studiata in tunelul de vant.
El include un spoiler frontal cu “buza” inferioara realizata din fibra de carbon, un diffuser aerodinamic sapat in bumper-ul posterior si un set de prize de aer decupate in aripile fata. Rotile cu jante de 18, 19 sau 20 de inch completeaza in mod fericit operatiunea de retusuare a designului exterior, in timp ce habitaclul este pregatit sa-si rasfete clientii cu piele Mastik si Alcantara, insertii din fibra de carbon sau lemn si... cateva “tone” de gadget-uri electronice.
Sa tot treci cu vederea un plus de doar 30 CP si 20 Nm, nu?